Stämplar?

Jag har ett nytt pysselprojekt på G och är i behov av bokstavsstämplar modell mindre (0,5 - 1 cm stora). Vet någon barmhärtig själ där ute i bloggosfären vart man kan komma över sådana till en inte allt för dyr peng tro? Och då gärna i närområdet av Dorotea, för jag vill omsätta mitt projekt genast. Annars får jag göra som Hwita Drömmar och beställa klassiska alfabetsstämplar från Panduro Hobby...


Foto: Hwita Drömmar



Moster Carol säger

Å att jag inte visste det jag som beställde från panduro idag!

2009-02-04 @ 19:06:22
Therese säger

Carol - Typiskt! Jag var desutom sugen på ett par Tildaburkar som Erika tipsat mig om...

2009-02-04 @ 19:21:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Hwita Drömmar säger

Hej! Va roligt att du ska börja "stämpla" hihi självklart fick du låna bilden! Jag kommer lägga ut en bild på tavlan jag pysslade ihop imorgon under dagen (så fort jag hinner fota en bra bild och det är lättare i dagsljus) Kram M

2009-02-04 @ 19:34:24
URL: http://www.hwitadrommar.blogspot.com
Jenny säger

ooohh! Jag vet, jag vet!! Classe ohlson i stan!! Vet inte vad de kostar men inte över 200. Jag ska in till stan idag hoppas jag, jag har lite tight schema det är därför jag säger hoppas. Men jag kan om jag kommer ihåg och hinner till stan svänga förbi classe och plocka upp dem. ;) Nu skrev jag om om om eftersom jag känner att idag kan både minnet och tiden svika... Puh..

2009-02-05 @ 08:45:37
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: