Tjuvtitt

Hallen är ännu inte helt färdig, en ny taklampa ska upp och ett elementskydd skall byggas. Men i väntan på att den är helt klar tänkte jag bjuda på en liten tjuvtitt.



Foto: Privat

Ni kanske anar hur ljus hallen blev när den grå tapeten är ett minne blott och ersatt av den ni ser ovan + att taket är vitt istället för furufärgat.


Foto: Privat

Får får får? Nej, får får lamm :-)



Foto: Privat

Denna satt i köket förut, men det är ju mycket smartare att ha den i hallen så man inte glömmer det man skrivit upp! Dessutom tänker jag skippa nyckelskåpet, de nycklar man använder mest frekvent kan man hänga på tavlans krokar, resten får ligga i en burk i köksskåpet.

Ooops, jag inser att tavlan ser för taskig ut - naturligtvis borde jag stylat den då jag skulle visa den för er... Tex skrivit "Lycka" i vackra kursiva och snirkliga bokstäver eller "I väntan på våren" *ironsik*



camilla säger

Det blev verkligen kanon. Jag kan fortfarande inte förstå hur du lyckades övertala herrn i huset.

Men snyggt är det definitivt, du är kanonduktig tjejen. Tittar, drömmer och längtar Kram till dig

2009-02-09 @ 12:34:31
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Sanna säger

Åhh vad fina ljusstakar min stil =) Fåret var ochså jätte fin. Vad vi har samma smak!!!

2009-02-09 @ 17:44:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: