Utmaning

Blev utmanad av Petra att svara på dessa frågor:

Vilken mat äter du ofta?
Älgkött, både på längden och tvären känns det som ibland. Men jag är så tacksam att ha frysen full!

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Jag hjälper till (läs lägger mig i) på de flesta kalas ;-P

Var sitter du helst när du bloggar?
Jag sitter oftast i soffan då jag har trådlös uppkoppling, men ibland även i köket - och ska jag vara helt ärlig har datorn till och med fått följa med på toa... Hi, hi.

Köper du ofta Triss?
Ja - hoppet är väl det sista som överger en?!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Hm... London var kanon, men mina solsemestrar har också varit toppen, liksom studie/arbetsresor runt om i Europa. Men utan konkurrens är nog Eldsjön det mest avkopplande stället jag vet.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Jämt skägg mellan 3, 4 och 5.

Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:

Jenni

Kia

Camilla

Marianne





Jenni säger

Har nu avklarat utmaningen :-)

2009-02-01 @ 20:28:43
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: