Att göra lista

Jag är ett listfreak, jag skriver lappar här och var över saker jag måste, ska och vill göra. Och det finurliga med en offentlig blogg är ju att om jag skriver en sak här så MÅSTE jag ju göra det, för "fuskar" jag så blir jag genast avslöjad av de nära och kära som läser här ;-)

* Väga och mäta Luran på BVC
* Köpa garn till en Åremössa som jag ska sticka till Lena
* Titta in på blomster och köpa en present till Luran samt kolla in ranuklerna
* In på ICA och köpa maskindiskmedel
*Ta bort spikar,
spackla och slipa köket - måste köpa spackel, det var slut...
* Börja plocka bort saker i hallen
* Grundmåla listerna i hallen
* Promenera med Dobby - föll på mannens lott.
* Fixa kyckling till middag
* Ringa två viktigt samtal
(person nr 1 satt i möte till 17.00, så det får bli i morgon...)
* Ringa in en beställning till Jotex



Mija säger

Uh, ibland blir jag stressad av mina listor, så jag skippar dem helt enkelt numera ;) (Snacka om att lura sig själv..)



Men nog är det bra med listor ibland...

2009-01-28 @ 11:33:52
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: