Att packa...

...är inte det lättaste när man har en Lura som assisterar. Allt jag lägger ned plockar hon ur! Rart med barn. Och "hjälper" hon inte mig så bestiger hon trappen till övervåningen eller badar i Dobbys vattenskål - så här är det full fart törs jag lova.

Jag brukar vara ute i god tid i vanliga fall, men nu så springer jag runt som en yr höna och letar saker och förbannar mig själv att jag inte tvättat kläder jag skulle vilja ha med mig - med det är så dags nu. Å andra sidan är det en bra ursäkt för att köpa nytt ;-)

På tal om att shoppa, lika bra och sätta sig ner och skriva en lista över saker man är på jakt efter... Förutom kläder och presenter till Luran så torde jag nog shoppa lite kläder till mig själv. Men jag är även sugen på några snygga örhängen och parfym. Dessutom tänkte jag leta efter snygga textiler till köket, samt se om jag hittar några bra bak/kokböcker eller andra snygga gammla böcker på något antikvariat.

Och vad gäller böcker, jag brukar alltid köpa mig en ny bok när jag är ute och far. Nu tänkte jag köpa Antonssons bok och se vad hon luskat fram gällande Marklunds bok Gömda.  Men det första, och då menar jag det absolut första jag kommer att göra när jag kommer på Arlanda är att rusa till MC Donalds och beställa en efterlängtad Big Mac.

Nej, nu ska jag se om min lilla bäverunge tänker sova något idag så jag kan packa färdigt i någon ordning - men Lena du kan vara lugn, för pass, biljetter, hotellvoucher, kamera och mobiltelefon samt plånbok ligger redan i min handväska!



Erika säger

Hoppas att du får riktigt supertrevligt på din Londonresa!!

2009-01-21 @ 13:42:20
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: