Borta bra men hemma bäst!

Jisses så skönt det är att få vakna upp i sitt eget sovrum! Jag har haft kanondagar i London med massor av shopping, god mat och skönhetssalongs besök (kommer mer om det senare), men att få vara hemma igen med Luran känns underbart.

Under de få dagar jag varit borta har min trollunge lärt sig köra sin Bobby Car. Tidigare klättrade hon upp på den, alternativt styrde runt på den som om det vore en gåbil, men nu skjuter hon sig fram så som det är tänkt. Tur att jag inte var borta en vecka, för då hade hon väl börjat gå med...

Nu ska jag ta och packa upp lite smutstvätt och alla Lurans presenter - återkommer senare!



Foto: Privat



Foto: Privat

Luran och Dobby busar ♥



Moster Carol säger

Hihi jag försökte intala Luran igår att vi skulle lära oss gå INNAN mamma kommer hem, men hon var inte lika villig som jag hoppats på... :-D Men nu kan hon iaf åka fram på Kon hos mormor och morfar med bara lite styrhjälp! :-)

Är nyfiken på höra allt du sett och shoppat!

Hoppas du har haft det underbart!!

Kram Kram

2009-01-26 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: