Grått & vitt

Idag fick Luran en tidig födelsedagspresent av Farbror Krille, en söt liten kofta/jacka som man kan vända ut och in beroende på om man vill vara grå eller vit. Att Lurans namn och en älg pryder koftan gör ju inte den mindre speciell. Jisses så tjusig Luran kommer att bli! Stort TACK! Och som jag skrivit förut - Carina Hansson är fenomenal på att sticka, eller hur?


Foto: Privat


Foto: Privat



Erika säger

Shit, va fin den är!! Luris blir snyggaste bruden på byn juh! :)

2009-01-17 @ 19:46:32
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Anonym säger

2009-01-17 @ 19:51:27
Maria säger

Åh vad fin den va!! Själv fick jag en stickad overall utan ben, mer som en åkpåse som hon hade gjort till min minsta pojke. Hon är helt suverän på att sticka!

Hörde av din mormor att du hälsat att bloggen var i gång igen.

Ha det så bra!!

2009-01-17 @ 19:55:14
Arandur säger

Hoppas du får en trevlig helg :)

Kolla gärna in min blogg.

2009-01-17 @ 20:02:07
URL: http://arandur.blogg.se/
camilla säger

Men vad häftig, den skulle jag gärna ha haft till mina killar ;)

Hon verkar ha det bra lilla Luran. 1 år och en alldeles egen skoter. A fick en fyrhjuling när han var ung 1 och den var jättekul. Nu åker lillebror på den för den har blivit för liten :( Håll i tiden säger jag bara.

Kram på dig

2009-01-17 @ 20:46:30
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Eva säger

Carina är verkligen en stjärna på att sticka! Jag och Markus fick en julklapp innehållande stickade byxor, kofta, mössa och söta små mönstertossor som mamma lejt Carina att sticka. Jätte fint! Och allt hade hon stickat på mindre än FEM dagar. otroligt.

2009-01-17 @ 20:58:27
URL: http://evatuss.zoomin.se
Jenny säger

kul att du fått igång datorn.:D Jääävlar vilken brud till att sticka!! Grymt imponerad! Min unge ska också få ett kort namn så det ryms på kläder :D Jäkligt snyggt!



Det borde komma brev på posten snart btw. Säg till om det inte gör det. Litar inte 100% på posten tyvärr. Hörde om någon som skickat massa julkort och typ 1/3del kom fram.... Men now you know! ;)



Kramar

2009-01-18 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: