Jul Luror

En massa dagens Luror är förlorade för omvärlden i och med min ofrivilliga datakrach, så här kommer några bilder från i julas som kompensation för de uteblivna Lurorna i december, håll till godo fastrar! :-)


Foto: Privat

En spänd Lura sitter hos pappa och väntar på tomten så att hon får börja öppna alla sina paket...



Foto: Privat

Eller... granen lockade nog mer än paketen :-)



Foto: Privat

Luran sitter helt fängslad i mammas knä och iakttar tomtarna.



Foto: Privat

Men Luran bestämde sig för att hon gillade de skäggiga typerna och gav dem en kram i förhoppning om att de ska komma med minst lika många klappar nästa år ;-)



Sanna säger

Åhhhhhhhhhh....Therese vad jag har saknat dig, du kom på rätt dag vännen. Jag har saknat så väldigt mycket, det har kännts så tomt utan dig. Du får inte paja datorn nu... Hoppas att du haft det bra och en underbar jul vännen. Men vad stor hon har blivit, tiden går fort ser jag.



Det är var det finaste jag kunde få just nu, att du kom tillbaks. Jag är så väldigt glad att du är här igen.Nu ska jag se vad du lagt ut för något...



Kramar om massor vännen....

2009-01-08 @ 18:45:17
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Malin säger

Men så roligt att se att du är tillbaka igen! =) Hoppas att julen varit fin och mysig. Jätte fina kort på lilla Luran! som ser ut att ha vuxit massor sen jag såg henne sist. Hoppas allt är bra med er och god fortsättning på det nya året.

Kram kram

2009-01-08 @ 21:02:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Nina säger

Wow, du är äntligen tillbaka =) Gud så söt hon är Svea. Har ju inte sett röken av er på evighetetr. Inte ens på byn. Har bara sett din man emellanåt i bilen! Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart! kram

2009-01-08 @ 21:35:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Marianne säger

Galet vad tiden går!! Minns när jag läste om att Svea skulle ha 8 mån koll, tänkte gud va långt fram det är, å nu är det bara en halv månad dit... men som tur är stannade min tid när alfred kom!! Så jag har ju slutat åldras nu :) hinner inte tänka på det iaf

2009-01-09 @ 09:38:31
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: