Lillabebben.se - vinnst!

Vet ni vad, idag är det min turdag! Jag har nämligen vunnit ett presentkort hos Lattepappan med denna motiveringen:

"Det går inte alltid som man tänkt sig vid förlossningen och det gäller att vara beredd på allting. Med en sambo som brutit armen och en utdragen förlossningen var det säkerligen komiskt för omgivningen att höra hur läkaren lägger sig på magen för bebisen skulle komma ut men både mamma och pappa kämpade hårt för att allt skulle gå bra och med ledorden smärta, glädje och fantasi belönar jag lurans.blogg.se med 300:- presentkort hos Lillabebben.se, grattis!"


Just under förlossningen var det ingen störr hit att ha med sig en man med en bruten arm (vars gips han bröt upp när det hettade till under förlossningen). Men så här efteråt är det en liten tragikomisk händelse - som till och med ledde till ett presentkort på 300 kr. Så helt "värdelös" var inte mannens insats ändå ;-)



Giesela säger

Hej tjejen , va roligt med vinst ... Det är nog din tur vecka ... Välkommen in till mig och läs dagens inlägg.

Kram kram // Giesela

2009-01-21 @ 09:33:23
URL: http://www.realrinse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: