Mammablogg :-)

Jag har fått ett jätte fint award av Erika med den mysiga bloggen Tallbacka - vi flytt in´t.




Motiveringen löd: Lurans mamma - Driftigare kvinna får man leta efter. Hon får tusen saker gjorda, och jag önskar att jag hade bara lite av hennes energi å idéer. Hon har dessutom doktorerat, vilket är en bedrift i sig. Himla trevlig är hon oxå!!

Jisses så glad jag blev Erika! När jag ser mig i spegeln har jag nog vuxit ett par centimeter... ;-) Trots 30 minusgrader kommer jag att vara varm inombords hela långa dagen nu. Tack!

Nu är det upp till mig att skicka vidare denna award till personer som jag tycker förtjänar den. Jag tänker göra det lätt för mig och ge den vidare till alla kämpande, inpirerande och trevliga mammor och barn där ute vars bloggar jag läser dagligen (lite ironiskt med tanke på gårdagens inlägg - hi, hi, men nu står det alltså klart at jag har en mammablogg med en dreglande Lura!).

Ni bloggande mammor från Dorotea ska ta åt er särskilt: Bea med sina prinsessor, Erika med sina bus killar, Kia med barn och ängel, Marianne och Alfred + bonusbarn, Ida och Neo, Emma och Nova, Madde och Malvina, Linda med Alva och Vilgot, Jenni med Sanna och Rasmus, samt de blivande mammorna Nina (som redan har Melvin) och Eva. "Nästgårds" (eller snarare nästläns) Camilla och bröderna Bus. Jag har säkert glömt någon... hm... men som sagt ALLA mammor ska ta åt sig - för det är en fröjd att följa er i vardagen!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: