Ny jacka och uppstekt kams

Idag har jag och Luran haft en väldigt slapp dag tillsammans med Camilla och Isak. Kaffe, lite lek och promenad kan väl sammanfatta dagen så här lång. Nej förresten, jag har ju investerat i en ny superfin vårjacka i marinblått på Nennaz! Det är en lite längre, figursydd modell i klassiskt snitt som sitter som en schmäck! Perfekt nu när jag ska till London.

Härnäst står en tur ner till tvättstugan på schemat, sedan blir det till att steka upp lite kams till middag för att därefter börja packa väskan så smått... Visakortet anlände som tur var idag, så då är det problemet ur världen. Hoppas bara att mitt avtal för telia utland på faktura också hinner komma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: