Picasso och Super Luran

Idag har jag lekt Picasso - jag har börjat grundmåla panelen i köket. Trots att det "bara" är flammig grundfärg ser jag redan hur kanonbra det kommer att bli när det är färdigt. Och som alltid frågar man sig varför man inte gjort detta tidigare... Men snart har jag mitt lantkök som jag suktat efter så länge :-)

Luran har varit snäll som ett lamm och suttit i sin stol och roat sig själv medans mamma målat. Men nu tröttnade hon och ville ner på golvet och leka, villket innebär att jag tar en välbehövlig paus från målandet. Jag ska göra färdigt grundmålningen senare ikväll + måla blommbrädorna och en annan liten hylla - förutsatt att grundfärgen räcker till.

Super Luran kan nog tänka sig att hjälpa mig med målningen av bräderna, för hon gilla dem skarpt (iaf att gnaga på dem, min egen lilla bäver hi,hi):


Foto: Privat



Lovisa säger

Hahaha värsta söta bävern i alla fall !

2009-01-17 @ 17:27:34
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Sanna säger

Jag ser vågen Therese! Du har väl inte gömt den =)

2009-01-17 @ 21:08:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: