Ska jag våga?

Jag har en rulle tapet, EN rulle på 10 m. Om jag inte pajar någon våd så borde det räcka till mitt kök... Men det vore så snopet om man står där och så fattas en våd på slutet. Jag får helt enkelt ta och måla boaseringen och fundera på om jag ska våga eller inte... Det är knepigt då det dessutom är mönsterpassning. Vad skulle ni göra - chansa och hoppas att det räcker eller köpa två rullar av en annan tapet?



Anonym säger

Klart att du vågar,om det blir fel så kan man ju alltid göra om.

Klart att du får komma hit å plugga fniss. Jag kan mycket väl tänka mig att man saknar skolan när man väl är klar. Men du, vi kan ju träffas ändå utan plugg, bara det får bli lite lugnare vilket jag faktiskt tror snart.

Tråkigt m din svärfars kompis, hade faktiskt mina funderingar på dig när det hände. Det gör ont när nåt sånt händer.Min kompis var 37 år och jag hittar inga svar till varför han gjorde detta...men så är det med livet-en ständig gåta.

Var rädd om dig och ha en jättebra helg. Kram kram

ps vilka fina Luror (korten menar jag såklart)

2009-01-09 @ 12:46:44
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Lovisa säger

Bara du ränkat bra å kollat hur långt det är emellan mönsterna så e det ju lugnt det fixar du !!



Men i mitt kök så klarar jag mig på en rulle vanliga tapeter men inte när det e mönsterpassning!!

2009-01-09 @ 13:21:34
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: