Spelberoende?!


Foto: Privat

Igår kväll sa mannen åt mig att jag skulle få se något roligt så fort dragningen av KENO börjar. Jag blev lite förbryllad och undrade vad han menade, hade han spelat och trodde att han skulle vinna eller?! Men det visade sig att han märkt att vår lilla Lura är helt galen i Keno dragningen, oavsett vad hon gör så avbryter hon detta och kryper i ilfart fram till TV:n och står och följer dragningen helt fashinerad. Och jisses så glad hon blir, särskilt när kung Keno dras. Måtte detta inte vara förstadiet till ett kommande spelberoende...



Faster A& Farbro M säger

Hihi söt tjejen!! Hoppas att ni får en bra dag i kylan vi har haft 37 men nu börjar värmen " bara" 30

Kram

2009-01-16 @ 11:10:52
LindaN säger

He,he, Alva var likadan, men jag tror du kan känna dig lugn för här har då beroendet gått över :)

2009-01-17 @ 16:10:06
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: