En ängel

Så var vi tillbaka från stugan igen. Nu är kaminen på plats med svärfars hjälp. Du är en ängel, tack! Vädrets makter var inte med oss, åska och regn är inte idealiskt när man ska ta upp hål i taket, men det gick till slut som tur är.

Idag skiner emellertid solen. Mannen bygger på vårt uthus, och jag och Luran planerar att åka och hälsa på gammelmormor, för att sedan ordna inför eftermiddagens kusinträff.

Hoppas att solen lyser även hos er och att ni har tid att njuta av den!

KRAM




Och på temat änglar, titta in hos Linneagården, och var med i utlottningen av den underbara ängeln på bilden ovan. Tävlingen avslutas 22 juli.



Vendela säger

Hej! Jaså du tycker också deras pizzor är supergoda? Kanske de verkligen är världens godaste?? skratt



Jag som trodde jag skulle springa på er allesammans redan dag 1 - men tydligen är Dorotea rätt stort ;-) Men man vet aldrig - vi har ju en dag kvar här ;-)



Kram

2009-07-17 @ 11:00:26
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Therése säger

Jajamen, här lyser minsann solen idag, så här ska jag inte bli sittande vid datorn (tog bara en kopp kaffe vid datorn)

Får snart en kompis på besök, så då får vi ta en fika på altanen och Hugo kan bada i sin lilla pool :-)

Hoppas ni får en trevlig kusinträff ikväll!

Kram på dig!!

2009-07-17 @ 12:36:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
sara säger

Hejsan, Vad skönt att ni fått in kaminen i stugan. Ja här börjar det hända grejer. mannen jobbar på för fullt med altanen. Igår när han kom hem vid nio efter en hel dags jobb, så fixade han lite till Fattar inte hur han orkar. Men han vill ju också att det ska bli färdigt :)



Står Jackypuddingen kvar i kylen...hihi

Hoppas ni har en trevlig kväll med alla kusinerna. Kram

2009-07-17 @ 14:00:42
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Sanna säger

Hej underbara vännen min.. Vad mysigt att få träffa gammelmormor och kusin träff på det.. Hoppas ni får det riktigt trevligt.. Själv sitter jag och ska försöka välja kläder till ikväll, vi är ett stort tjejegäng som ska ut ikväll och fira en födelsedag..



Imorgon blir det att träffa mattias gammelfarmor som så underbar blir alltid lika glad av att se henne. Så får jag ett inre lugn när jag är där, bara kossorna som låter.. Inget slår en svensk sommar =) Hoppas du får en fin helg nu vännen..



Kramar om dig extra mycket för att du är du..



2009-07-17 @ 14:25:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Nina säger

Ja jag kan tro att det finns en och en annan Svea anpassad karusell =) Du får sätta dig och åka en sväng med henne annars ;-)

Jag ska då iaf åka en karusell med Melle!

Idag har vi en liten städ dag! Trist med tanke på att det är rätt så fint väder just idag!



Kanske vi stöter på varandra imorron!

Ha nu en riktigt tok trevlig kväll ikväll!



Kram kram

2009-07-17 @ 14:37:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
lolla säger

hejsan

vad kul att luran gillade Brummi och visst var det lite kul med Lolla lappen :-)

Men gud vad dumt med alla paket som du inte fått, jag har faktiskt funderat över skorna du vann hur du trivdes med dem, men då har du alltså inte fått dem ännu....har du nån aning om vad som kan ha hänt?

kramar lolla

2009-07-17 @ 17:08:05
URL: http://lollashus.blogg.se/
Jenni säger

Hoppas kusinträffen flyter på bra! :-)



Ja, håller på att tro att Tessi bara är jäkligt bekväm...men kan ju vara som Linda säger att det är en ledarskapsfråga. Men ändå lite konstigt då det aldrig varit några problem med ledarskap...och då hon gör likadant med Göran?!



Hoppas ni har en bra kväll iaf!

Kram

2009-07-17 @ 21:36:22
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Mari säger

Va härligt att ha folk i sin omgivning som ställer upp i vått och torrt. Tyvärr så har vi fått ett bud vad det gäller min fd svärfar som inte är så kul...han har alltid ställt upp för oss även om jag inte levt i hop med barnens pappa. Så det är lite tungt just nu. OBS!!Kommentera inte detta hos mej för jag vet inte om det är någon som läser som känner oss som inte vet. Ungarna har det lite tungt just nu för det är ju bara två år sedan deras pappa gick bort.



Här var det ett härligt väder igår och trädgårdslangen fick kyla oss flera ggr om.



Vilken underbara ängel, håller tummarna för dej som vanligt!!



Hoppas träskorna kommit fram...



Kramizar till Er !!!

2009-07-18 @ 06:22:01
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: