Trasmatta


 Jag är med i en utlottning hos Granne med Selma.
Trasmattan är 2,10 m lång.
Varpen är i två färger (blå och vit),
så att mattan blir randig både på längden och på tvären.

Tävlingen avslutas den 26 augusti.




Lovisa säger

Jag häftade fast mitt med en häftapparat eller vad det heter hihi!!

Det blir nog fint !!

Ja men visst jag längtar så det e inte klokt tills det klart men det är ett stort projekt så det tar sin lilla tid men det är lite lyxigt jag ligger inne å dom jobbar på hihi bakar å bjuder på fika det gör jag ........

(mindre kul när man ska betala men va tusan det kommer att bli fint å min alldeles alldeles egna stil )

2009-07-13 @ 11:03:16
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: