Award & PIF

Jag har fått awarden "Din blogg är charmig" av goa Amanda under helgen,
 att komma hem och finna den bland kommentarerna värmde. TACK!


Förra veckan fick jag dessutom min gåva i från den PIF jag varit med i,
 och det var det här som damp ner i min låda. Tack Lolla!
Luran snodde den omgående och förvarar numera
sina tre favorit nappar i den :-)

Jag har tagit friskvård och varit ute och knatat i solen,
en välbehövlig energiinjektion! Liksom lunchen/pratstunden med Elin.
Tack för den!

Nu bär det strax av hemmåt
och väl hemma ska jag ta itu med tvättberget i källaren,
det gäller att passa på då det är så här bra torkväder.

Vi ska även städa altanen/bron, för nu ska man kanske kunna
sitta ute och avnjuta måltider - hoppas kan man ju i alla fall!

menyn står kryddiga köttfärsbiffar, och det är egenodlade örter
som skall användas. Pallkragen är riktigt frodig och grön nu.
Det är endast Basilikan som inte klarat sig.

Ett nytt halsband har inhandlats till Bus idag på Lantmännen/Granngården,
 så en promenad ska det förhoppningsvis också bli ikväll.
Tur vi har den lilla tussen som skänker glädje.

Och på tal om glädje, Cirkus Wiktoria besöker visst vårt samhälle
ikväll, men Luran är nog lite för liten för cirkus. Men nästa år hoppas
jag att vi får tillfälle att gå!




Åter igen stort tack för alla fina kommentarer,
ni är värda alla kramar som finns!




Ida säger

Ja vi hade tänkt gå på cirkusen ikväll, tror Neo skulle uppskattat den. Men tyvärr så blev han så himla hostig under natten/dagen att jag inte vågar gå dit med han. Det är astma-hostan han fått och vill inte riskera att det blir värre, men nästa år :-)

2009-06-22 @ 16:17:15
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Fru Inredning säger

Svar: Tack men inte lika fina som fina:)

Kram Kristina

2009-06-22 @ 17:23:27
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Petra säger

Hej Vännen!

Ja klart du sörjer. Förstår att det känns tomt. De är en stor stor sorg man går igenom.

Tänker så på dig. Känner med dig.



Ja först va det en praktik plats sen blev de en utvecklingsanställning och nu e de ju dåliga tider, men 17/8 börjar jag plugga heltid. Men barna lär jag sakna massor.

Skitdag idag för övrigt , allt går fel....

men ska ej klaga förlåt du har de värre.

Men du ska veta att jag tänker på daj.

massa kramar

2009-06-22 @ 18:22:10
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Helenas Hem -Om livet på landet säger

Hej hej!

TACK så mycket för ditt besök hos mej! Vad glad jag blir för dina ord! :)

ROLIGT att du vill vara med och tävla också.



Ha det så bra!

KRAM

/Helena

2009-06-22 @ 18:38:46
URL: http://blogg.helenashem.se
sara säger

Här hemma blev det också köttfärsbiffar till middag, med fetaost och en massa annat gott. Mumsigt!

Nu är det dax att köra till jobb...

Tänker på dig, svårt att förstå hur det känns att mista sin hund.

Många kramar

2009-06-22 @ 19:45:53
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Vendela säger

Kryddiga köttfärsbiffar lät gott. Kanske du har lust att lägga ut receptet? blink blink



Tur ni har Bus; en liten tröst i allt...



Kramar om dig

2009-06-22 @ 20:30:18
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: