Glädje


(c) Buspropp


Den här veckan har jag känt så mycket glädje så att det knappt rymms mer glädje i min kropp (och då har veckan nästan inte hunnit börja... hur ska detta sluta?!). Tänk så praktiskt om man kunde spara lite glädje och plocka fram den då man lider brist av den varan i sin tillvaro. Pilla in glädjen i en liten hjärtformad ask där den fick ligga och spritta och slå volter i väntan på att plockas fram.

Jag trodde att det bara var jag som funderade i sådana hära geniala banor, men icket. Hos Busproppen hittade jag denna underbara illustration. Och med hennes tillåtelse får jag dela med mig av den till er. Visst är den härlig?

Så min uppmaning och vädjan är:

Mer glädje till folket!
Klipp ut och spara!!!
Och visst vet ni att delad glädje är dubbel glädje?!

Jag önskar er  en en fin dag med massor av glädje och kärlek!

KRAM



Livet i byn säger

Vad härligt att få känna så, du får suga på den karamellen lääänge!!



Ja, det är Malin som gör änglarna också, kika in på hennes sida så ska de finnas där.



Lycka till i dragningen nu!



~Livet i byn

2009-06-16 @ 09:19:54
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Malin säger

Hej, ja som sagt så gör jag även änglarna, finns både den lilla 175kr & en stor väggängel 398kr! Kika in på hemsidan för mer info! /Malin

2009-06-16 @ 11:02:05
URL: http://www.123minsida.se/malinsdesign
Amanda säger

Vilket härligt inlägg! jag instämmer till fullo! ^^

2009-06-16 @ 16:49:51
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: