Grattis vännen ♥


Foto lånat från Sannas blogg

Idag fyller världens bästa Sanna år, och en mängd kramar kommer till dig
 från mig och min familj!

Hoppas du får en minnesrik födelsedag med massor av kärlek och pussar från dina nära och kära. Slappna av och stressa inte, det är DIN dag och alla andra ska passa upp på dig ;-) Glöm inte det!

Önskar dig en underbar dag vännen!



Sanna säger

Tack älskade vän! Du är en sådan underbar vän och betyder så väldigt ycket för mig.. fast det vet du nog nu...



Ja Therese tänk att jag ska få träffa min mamma nu jag gråter bara tänker på det, men det viktigaste Anthon ska få träffa sin mormor..



Kommer in och läser senare måste förbereda lite saker...



Tack älskade vännen min. du är mitt allt..



Kramar om dig

2009-06-17 @ 08:37:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: