MagBag

magbag white m 146

Jag har fått ett konstig vill-ha-begär efter tidningsstället  MagBag.
Undra vad bästa sättet är att bota denna åkomma?
Kanske att köpa ett?! Men 690 kr är lite väl häftigt för en funktion
som mina gamla sockerlådor fyller minst lika bra.
Men drömma kan man ju! :-)

Eller vet kanske någon av er som tittar in här vart man kan komma över den till ett billigare pris?
Tips mottages tacksamt!

Förresten ni missar väl inte denna bedårande tävling?



Tävla hos Chic Lady, tävlingen avslutas 15 juni.



Eva säger

och nu kom lite "Gällivare anknytning" ;)

Tavlan med prinsesstårtan är målad av Carina Backman, som har affären BB-Backmans Bosättning (fd Lyckopigan) här i stan och som jag är bekant med. En supertrevlig kvinna!

Hon har målat en massa roliga tavlor genom åren, men nu har hon paus från den designen. Hon har även designat mönster till Linneväveriet i Horred.

Lite kuriosa såhär bara ;)



och du, Chisk Lady bor i grannbyn- Malmberget :)



KRAM från Eva

2009-06-04 @ 15:34:32
URL: http://cloudberrie.blogspot.com
Inspirera Mera säger

Jag köpte min på vit design och med frakt hamnar priset på 700 kr, det är tyvärr de billigaste jag hittat. Men jag ska hålla ögonen öppna!



På tal om annat så fick jag brädan som jag vann av dig idag. Den blev hur fin som helst på bokhyllan! Jag är supernöjd. Kram Sandra

2009-06-04 @ 16:58:24
URL: http://inspireramera.se
Liz säger

Kakbak med barn är klart det roligaste och det tråkigaste som kan hända är defenitivt när skrytet blir misslyckat eller helt enkelt inte omtyckt :(

Hoppas dina fingrar har läkt och att kakan lyckades vid ett senare tillfälle.

Du är en kandidat i min tävling :)



Kram från Liz.

2009-06-04 @ 22:01:51
URL: http://chiclady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: