Tipsiga tävlingar!

Var med och tävla om ett sött fågelhus hos Sivshus
Klicka på bilden så kommer du till tävlingen.

 

Den vore passande i ett träd bredvid vår stuga,
för har vi fått nytt boende så ska väl även fåglarna få det?!





Och när vi är inne på temat fåglar...
så är jag även med och tävlar hos fru Sätterlund.



Klicka på bilden för att komma till tävlingen du med!
Pågår tom 26 Juni.




Tidningshylla2 greengate


Var med och tävla hos Helenas hem.
Två priser står på spel.
 Klicka HÄR om du vill komma till tävlingen.
Tävlingen pågår tom 27 Juni.





Vit som snö
  har sin första utlottning.
Hon lottar ut tre skyltar med valfri text.
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

Tävlingen pågår tom 24/6.






Inne på bloggen Atelje annorlunda  har du chans på fina vinster just nu.
Tävlingen pågår till den 27 juni.






Nina säger

Vilka fina tävlingar =)



Ja det är ju svårt att förstå eran sorg då man själv inte har djur, men nog kan jag förstå att ni är jätte ledsna =( Det är ju en familjemedlem djuren oxå!



Kram kram

2009-06-22 @ 11:13:03
URL: http://ninuz.blogg.se/
Ida säger

En riktigt ung farmor fick man bli, men han har faktiskt börjat lessna på lillräven redan (han bär bara runt på den en timme/dag nu) :-)



Pionerna jag har fanns redan när vi flyttade hit, och kräver ingen speciell skötsel. Tror nog att det tar några år innan de nått den storlek mina är. Var/när/hur de ska planteras har jag ingen aning om, det är i allafall knölar. Ska testa flytta två dillpioner som är i rabatterna på framsidan som ska bort, får väl se hur det går, måste läsa på lite först :-)

2009-06-22 @ 12:10:11
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: