Tove - Hem & Trädgård

Jag köpte inredningstidningen Tove idag. Var lite nyfiken på vad den skulle innehålla och hur den skulle stå sig i jämförelse med övriga inredningstidningar på marknaden. Och jag måste säga att jag blev positivt överraskad, speciellt med tanke på priset - endast 29 kr. De flesta andra inredningstidningar kostar det dubbla. I och för sig är de lite tjockare, och har mer pyssel och inpiration. Men Tove är helt klart ett prisvärt alternativ som jag rekommenderar!



Och på tal om att rekommendera - Daims sommar edition Cool Breeze är inte dum den heller ;-)
Smak av citrus gör den till en riktigt fräsch gobit!



MiaMaria säger

Hej!



Den kanske man skulle prov köpa...finns ju en massa tidningar.....



Ha´nu det så gott!

MiaMaria

vintageretroprinsessa säger

En riktigt bra tindning :)

Bra pris och massa härliga tips :)

Jag älskar den :)



kram

2009-06-09 @ 21:40:55
URL: http://www.bambii.blogg
Sanna säger

Jag har kpt tre av de tdigarna och agär fakiskt nöjd. Har börja köpa hemtrevligt också fast det var för recepten men det är tidning som är blandat de med.



Kram

2009-06-10 @ 12:09:29
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: