Bloggen är mysig!

Min blogg är mysig - i alla fall enligt Petra som jag fick denna award av i morse. Det gav mig en fin start på dagen! Tack goa du för den och framförallt den fina motiveringen "Du tar dig tid till alla människor. Finns där & stöttar och hjälper till och kommer med peppning.Samtidigt som du är en underbar mamma & fru." Det är sannerligen ord som värmer!



Nu ska man ju i vanlig ordning skicka utmärkelsen vidare, och det gör jag, men inte till andra bloggar utan till alla er som läser och lämnar kommentarer här - utan er skulle bloggen vara betydligt mindre mysig...

Tack för att ni finns! ♥



Petra säger

Hej Igen. Åhh va spännande med min planka!!! Tjoho!

Nej mitt midjemått blir inte heller så glad för kladdkaka. Men va tusan de e ju helg. Blir de 200 så sätter jag in. Eller kanske ska vänta om de blir mer än 50 i frakt. Kolla du sen va frakten blir när du hinner så sätter jag in pengar då.



Orden kommer från mitt hjärta så inget du behöver tacka för.

Kramar

2009-03-28 @ 08:38:27
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Carola säger

åh vilken fin och välförtjänt utmärkelse..



Så sugen på en bräda från dig med recept..har du gjort med kladdkaka?? nyfiken med tanke på inlägget här..

För det skulle jag vela ha..

trevlig lördag nu

2009-03-28 @ 08:41:43
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Mari säger

GRATTIS!!



Den är du värd!



Kram!

2009-03-28 @ 16:41:25
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: