I love myself!

Nej, tro nu inte att jag blivit tokig eller drabbad av storhets vansinne  - jag har blivit utmanad av Mari med bloggen Lite av varje men mest inredning, pyssel och fix. Utmaningen går ut på att det är viktigt att älska sej själv. Därav I love my self!

Det är dock inte det lättaste att hitta saker hos sig själv som man tycker om, eller rent utav älskar, för som de flesta vet är det ju så mycket lättare att hitta fel och brister hos sig själv... Men jag gör ett försök!






Reglerna är så som följer:

1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

3 saker jag är nöjd med:
1. Mitt omfång, det är nämligen betydligt mindre nu än för ett halvår sedan!
2. Mina bristnignar - det är ett bevis på att jag burit och fött världens underbaraste unge - Luran ♥
3. Mina händer och fötter, de första pysslar och fixar och de senare tar mig dit jag vill, mer begär jag inte.

Detta var sannerligen en nyttig övning! :-)

Man ska ju skicka denna vidare till 3 personer och sånt tycker jag är svårt men jag skickar den till tre personer som jag tycker borde vara extra nöjda med sig själva:

Sanna
Emelie
Nina



Jenny säger

jadu det var en annorlunda utmaning och väldigt bra! :)



Jävlars tfon. 150kr mer i månaden i 24månader? Det är nog okej kanske. Men jag är så fruktansvärt dålig på att göra goda affärer när det kommer till teknikprylar. :P Jag får alltså utgå från att jag är lurad och fundera på om jag kan leva med det... i 24 månader...



Sådär nu har jag resonerat lite med mig själv i din blogg. ;) haha

2009-03-10 @ 09:22:00
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Jenny säger

... jag kan nog inte påpeka nog mycket hur jävla snygg den är. Blommor röda, vit bakgrund...

2009-03-10 @ 09:22:42
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Bus igen säger

Gulle dig vad jag blev glad över din kommentar. Tyvärr så har jag väldigt många av den sorten som du rabblat upp. Jag har alltid varit för snäll och tagit emot allt utan att säga ifrån, men så en dag tar orken slut, vulkanen bryter ut och het lava sprutar ut som en eldkvast ur munnen.

Då kan du ju tänka dig själv vad populär man blir ;O) Jag tänker dock prova att gå vidare för förlusten av vissa människor är inte så stor som jag trott. Skriver inte i min blogg, vi tar livet live nån annan gång.

Hur som helst, du dök upp från ingenstans och jag är oxå jätteglad i dig, bara så att du vet. Kram kram underbara vän. ps, jag är oxå glad över att jag inte fick din skrytutmaning...skratt för den hade jag nog aldrig antagit. ;O)

2009-03-10 @ 09:44:26
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
sanna säger

Therse vilken jobbig utmaning du gett mig... Kunde du inte ge mig något annat... som att hitta massa fel istället =) Skoja bara... Ja hade det inte varit du som gett mig den så hade jag inte gjort den.. Fyy..



Jag ska ta tag i den så fort jag hinner, sitter i skolan hela dagen, sedan hem och iväg med Robin =) Ont i magen.. för hans skull...



Hoppas vi kan träffas då. Hihiii jag har ju forfarande inte lärt mig vad du bor än ju, tänkte mest på tåget...=)



Kramar om dig massor...

2009-03-10 @ 09:45:08
Nina säger

Åhhh, Therese, du måste skämta!!! Hur tusans gubbar ska jag kunna lyckas med detta??

Denna utmaning tåls att tänka på en stund! OjOj!

Du skicka ju verkligen vidare utmaningen till rätt person! Kan ju aldrig säga nått positivt om mig själv! Men ska göra ett försök =p



Hoppas ni har en bra dag!



Kram på dig

2009-03-10 @ 11:01:13
URL: http://ninuz.blogg.se/
Emelie säger

Åååh...jippie....sånt som man är så bra på.

Får nog bli dagens projekt.

Hade det varit att rada upp fel& brister så hade det varit enklare....

Jag återkommer med "listan".

Kram!!

2009-03-10 @ 11:54:10
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Giesela säger

Hej ,

Jag har ju glömt bort att skicka dig din vinst. FÖRLÅT !!!

Snälla mail din adress så skickar jag den så fort jag kan.

Kram Giesela

Hoppas allt är väl med er ...

2009-03-10 @ 13:30:27
URL: http://www.realrinse.se
Nina säger

Ska upp på blomster och shoppa lös någon dag framöver! Måste ha nya krukor och blommor till köket! Tänk att de ska va så kul och rogivande för själen att shoppa =p

Ja nog lär man få de trevligt idag/kväll!

Nyss har Rebecca och Johanna varit här å fikat!



Mmmmm ska klura vidare på utamningen! Inte lätt ska du veta!



Kramelikram

2009-03-10 @ 13:54:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Mari säger

Va kul att du fixade den så snabbt!!



Ha en bra kväll!! Kram!

2009-03-10 @ 18:05:08
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: