Dagens Lura



Jag tänkte bjuda på en helskön stilstudie av Luran sedan i helgen - den ungen kan verkligen njuta av mat... Hon brås otvivelaktig på sin mor! ;-) Idag har vi klarat av ytterligare en dag på förskolan, och hon har ätit och sovit så bra både jag och personalen blev förvånad

Medan Luran var på förskolan har jag och mannen försökt stöka undan lite här hemma och storhandlat (han jobbar eftermiddag i veckan). Nya vår/påsk gardiner är uppe i vardagsrummet. Så nu är det limegröna ett minne blott. Ombyte förnöjer. Jag blir lätt less och måste variera här hemma. Nu är det gult, beige, brunt och vitt som dominerar hela nedervåningen. Skönt när det harmoniserar.

Kvällens planer är att sno ihop en gryta och så lite prydnadsgräs. Trots att Luran sov bra idag tycks hon redan vara trött, blir nog en tidig kväll för damen... Bra, då kanske jag får tillfälle att bläddra i mama. Har aldrig läst den tidningen tidigare, men passade på att testa den nu när man fick ett erbjudande.
Är den bra?

Hoppas ni fått en bra start på veckan, och att ni får en trevlig kväll!

KRAM

Therese & Luran





MADE BY seLes

Vill du köpa en handgjord budskapsbräda som jag gjort?
(Ni hittar ett urval av brädor i olika inlägg som återfinns i kategorin pyssel i bloggens vänstra spalt)

Skriv då en kommentar eller kontakta mig!
[email protected] 


Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes
med texten Home Sweet Home - då går du in här.



Vendela säger

Ja, jag tycker Mama är en jättebra tidning! Finns mycket läsvärt i den :-)



Luran ser ut att tycka det där var väldigt smaskens ;-)



Kram

2009-03-23 @ 19:09:15
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
sanna säger

vet du! an vi bli mer lik? Jag tröttnar också för fort och dyrt blir det, anser sambon i allafall..



Åhh på onsdag bjuder jag ner dig hit, då kan du få följa med till iittala, det är medlemskväll för medlamarna.. Så det är bra om du är här till klockan sju.. =)

2009-03-23 @ 20:29:21
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Emelie säger

Sötunge!!!

Jag tycker mama är en bra tidning, likvärdig de andra "mamma/föräldratidningarna", jag brukar nappa ibland när det är något fint erbjudande :-D.

Nu när jag tänker efter s var det nog mama jag nappade på för någon vecka sedan...

Jo självklart är snön borta här, så härligt med alla vårtecken :-)

Gud ad pysslig du är, så mycket fina saker...

Kram kram!!

2009-03-23 @ 20:51:24
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: