Mer voffe...


Foto: Privat

Luran har fått ytterligare en av mina gamla voffar, om denna syns det riktigt hur älskad den har varit. Den är nytvättad men ser ut som stryk, men det bryr sig inte Luran om, hon älskar den ändå för det är ju en "VOFFE". Nu börjar jag inse att hon har det hon brås på, jag har nog alltid gillat hundar jag med när jag tänker efter...

Igår fick jag förresten två fina vinster i min brevlåda - väggordet från Lindisen och
 torkad lavendel från Gisela/Real rinse - ett stort tack tjejer!

Nu är det städning som står på schemat, sedan en dusch, lunch och varmbad!


Hoppas ni får en trevlig dag!



Ps. Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes? Gå då in här. Ds.



Ingela säger

VIlken härlig hund, jag antar att den har varit med och ett och annat!

Värst vad du vinner en massa fina saker, roligt!

Tack för grattis hälsnigen!

Ha en bra sväng om med dammsugarn och moppen =)

Kram Ingela

2009-03-12 @ 10:28:54
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Nina säger

Hoppas det går bra för Svea att bada, att hon tycker om det alltså!

Skulle ha farit jag med om jag inte såg ut så här =(

Blir promenad med Victoria istället!

Sam ska få bada ikväll!



Ha en kanon dag =) Å du, vi kanske kan fara till åsele ilag, vill oxå kolla in butiken på kronan!



Kram

2009-03-12 @ 11:00:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Jenny säger

jaaha picasa, det surrar/bloggar många om. :) Det var ju toppen!



Jadu, nog tyck jag du var billig alltid - de är ju så fina och du kan inte ha lagt in för tidsåtgång heller? :) hihi



Nä nu ska jag nog ta och plugga... :P

Puss på er

2009-03-12 @ 12:03:27
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
sanna säger

Men vad kul att få ge något du har haft...=) glad blev hon säkerligen..



Kram

2009-03-12 @ 16:20:00
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Thea säger

Åh, det ser verkligen ut som min hund jag hade när jag var liten den var hel orange och ser lika "platt" ut som din..:))

2009-03-12 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: