Morgonpromenad







Jag och Dobby har varit ute på en härlig morgonpromenad. Det har varit lite nattkallt så det gick jätte bra att sparka på skoterspåren, i alla fall på vägen ut till skogen. På vägen hem började det att skära igenom på sina ställen. Det är mysigt med lite tid på tu man hand, gäller att passa på när man kan. För snart börjar jag ju jobba, och om ytterligare några veckor dyker en till liten vovve upp...
Då är det slut på lugnet!

Luran är på förskolan idag, hon ska gå på 15 timmars i veckan. Det innebär kl. 9.00-14.00, måndag till onsdag. Det är en perfekt lösning så att hon inte tappar rutienerna till den första april då hon börjar där på heltid. Hon ska dessutom vara där fredangen den 27 mars då jag ska iväg på en introduktionsdag för mitt nya jobb.

Nu är det dax att göra någon nytta här hemma, innan jag ska hämta hem prinsessan.


Tack
för att du tittar in hos mig,
jag hoppas att du får en bra start på veckan!


KRAM


Therese



Ps. Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes? Gå då in här. Ds.



Ingela säger

Han är för söt Dobby! Fast han kanske inte vill vara söt? fniss

Det ser härligt ut!

Hoppas du får en bra dag!

Kram Ingela

2009-03-16 @ 10:42:39
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Lovisa säger

Han e så söt i den där halsduken !!

Härliga kort

2009-03-16 @ 11:10:12
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Nina säger

Ja men du har ju varit ute och gått med Dobby så lat är du ju rakt inte! Å dessutom är du nog den sista personen på denna by som man kan kalla lat! Så det så!



Vi inväntar Melvin! Sen ska vi oxå upp och handla!

Han ska få bestämma middagen! Det får han alltid göra första dagen han kommit hem =)Sen vet jag inte va vi ska hitta på!



Söta kort på Luran då hon ger Dobby fika!



Stora kramar! Å ha en underbar dag!

2009-03-16 @ 12:01:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Vendela säger

Hoppas du med får en bra start på veckan :-)



Alltid så roligt att titta in i din härliga blogg :-) Det är ju roligt med mkt bilder, men tyvärr känner jag att jag är lite tråkig pga att jag valt att vara anonym...men vi får väl se framöver :-)



Kram

2009-03-16 @ 12:12:37
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Nina säger

Ja nu är Melvin hemma igen =)

Fullt ös =) Fast nu äre skoter film som gäller! Måste ju erkänna att han är ganska bortskämd då det gäller maten dom veckor han bor hos mig! Han bestämmer allt som oftast! Fast inte på helgerna!



Ja nog är vi alla lite lat då det gäller hushållssysslor. Men det är ju inte så kul heller!

Snabeldraken borde få ta en promenad här inne men jag ork ju inte!

Men damm monstren håller på att växa till sig så snart anfaller dom =/



Kramen damen

2009-03-16 @ 12:44:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Carola säger

å sån mysig prommis..



Ja, lilla Barbie är en liten dp..hon fick flytta då rut blev lite hård när hon blev stor:)

HAr henne ute på foder, saknat henne så..tungt att träffa henne och behöva lämna henne igen:(...

Hon är underbar..blir dock valp till nästa vår efter henne..



2009-03-16 @ 19:58:47
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: