Ni hade en änglalik tur!

Vad roligt att ni var så pass många som ville vara med och tävla om änglarna. Tack vare tävlingen har jag hittat en hel del nya bloggar som jag kommer att fortsätta att följa, så bara det var ju en vinst i sig. På tal om vinst och vinnare - vart hamnade då de båda änglarna? Jag har under dagen skrivit och vikt lappar. Som oberoende kontrollant och lottdragare har Luran fungerat, ty hon är allt för ung för att vara korrumperad ;-P




Här ligger ni nu allihopa som varit med i tävlingen...




Kontrollanten/lottdragaren gör sitt jobb och fiskar upp två lappar...




...som hon ger till sin mamma.


På den första står det Iréne med den fina bloggen Heaven & Earth. Grattis, den vita porslingsängeln kommer flygandes till dig så snart du mailat mig dina adressuppgifter.




På den andra lappen står det Maries blogg. Ett stort grattis även till dig, den gröna ängeln från Miljögården kommer hem till dig så fort också du mailat mig dina adressupgifter.



Vinnarna når mig på [email protected]

Som alltid önskar man att man hade haft fler vinster att lotta ut. Men ni som inte hade lyckan med er denna gång, titta gärna in här lite senare i veckan för då står en budskapsbräda i trä från ©seLes på tur att lottas ut!


TACK till alla som varit med i denna tävling, jag kommer att fortsätta att tassa runt i era bloggar...





KRAM

Therese & Luran



Ps. Jag har också haft en änglalik tur på sistone, i fredags vann jag nämligen 4 st söta cupcakes läppglans hos Therez  Garderob och idag har jag haft lyckan att vinna en personlig kudde med Luranbrodyr hos Tilldig.se - det tackar jag och bockar för! Ds.



Jenny säger

asch, jag missade din tävling. Jag är dålig på tävlingar - men då vinner man ju aldrig något heller. :P Vad tur du har lillan som hjälper dig! ;) Jag tror faktiskt det finns något onlineverktyg som kan slumpa fram vinnare också, om du blir less på skriva lappar menar jag.



Jo, min dag blev genast lite bättre. ;) hahaha och min åldersnoja också!! puh

2009-03-02 @ 16:03:26
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Nina säger

Vilken tur du har som vinner lite då och då! Jag tävlar men vinner ju aldrig! Du är nog född med lite flyt =)



kram

2009-03-02 @ 16:45:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Iréne säger

OJ! E du säker?? Haha!! Jag?

VAD GLAD JAG BLIR!!!

Haha! Jag vann den söta ängeln!!!!



Tacka lilla Luran för hjälpen!

Hon ser så söt ut på en bild, lite längre ner, när hon ligger o sover m en stor gosing i famnen!!



...jag sitter här o bara ler... glad...



BamseKram!

Iréne

2009-03-02 @ 16:51:44
URL: http://allheavenandearth.blogspot.com/
Iréne säger

Ooops!



Glömde.... fniss



GRATTIS till dig oxå!!

Å till vinnaren av den andra söta ängeln!!

Kram igen!

Iréne

2009-03-02 @ 16:53:17
URL: http://allheavenandearth.blogspot.com/
Nina säger

Haha, ja du detta socker!! Det är ju helt sjukt va beroende jag är utav det! Usch och fy! Å det är ju sockret som gör mig tjock och nöffig!

Tur för mig att gubben loves me ändå!



Ja jag länkar inte alla gånger heller! Har som inte lika mycket tid över till datorn nu!





2009-03-02 @ 17:05:30
URL: http://ninuz.blogg.se/
Emma säger

Hehe, men det är sådant man får ta ;) Men huvudsaken ni hade trevligt iaf :)



Jaså? Är det planerat? :) Kanske det, beror på lite vilken helg och antar det blir till sommarn va? Funderar ju på att börja lira fotboll så kanske inte har riktigt tid. Men vi får se :)

2009-03-02 @ 17:44:11
URL: http://pyzens.blogg.se/
tekla maräng säger

Den kontrollanten och lottdragaren tror jag sten hårt på, så grattis till vinnarna.

Så hon har börjat på dagis den lilla stor tjejen.

Så gullig och go där hon har tvär somnat bland kuddar och mjukdjur.

Vilket underbart bröllop! Om jag någon gång lyckas att hitta den rätta eller han mig så är det så jag skulle vilja ha det.

Jag har läst och tittat på korten och till och med gråtit en skvätt för det tu. Hälsa dom så mycket och önska lycka till och tacka för att man fick vara med på ett hörn.

Du lägg dig inte platt i min tävling om du vill vara med. Har tagit bort katt frågan när jag kommit under fund med att man kan få fram två olika svar på den. Har fått hjärnsläpp.

Kramar Marie

2009-03-02 @ 18:11:47
Petra säger

Jag skriver bara de jag tycker. Och de är så jag tycker. Kan man göra ngn glad så är jag glad. =) Ja fråga jätte gärna för den va så söt. Stor kram till er!

2009-03-02 @ 18:43:53
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Marie säger

Jippiiii,vad roligt. Tack snälla söta Luran för att du drog min lott. Grattis till Irene som vann den andra vinsten. Mailar min adress snarast! Tack för att du anordnade dnena utlottning.



Ha en fortsatt trevlig kväll, kram Marie

2009-03-02 @ 19:48:02
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/
Mari säger

Vilken perfekt lottdragare....Grattis till vinnarna givetvis....



Kram!

2009-03-02 @ 21:18:28
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: