Pippi och ägg

Nu verkar jag fått någorlunda fason på min dator, men jag vågar inte riktigt andas ut... Den är nog en varannandags dator, och det är ju logiskt. Har jag humör så är det väl inte mer än rätt att min dator också har det?! Hi, hi. Men nu vet ni anledningen till att jag kanske inte hunnit/kunnat besöka er i samma utsträckning som tidigare. Och det är kanske bra med en nedtrappning, så jag inte får en chock när jag väl börjar arbeta och inte kan blogga på samma sätt som nu. Jisses så jag kommer att sakna att titta in till er ett par gånger om dagen. Men någon gång per dag ska det väl bli i alla fall - annars blir jag nog alldeles för grinig för min omgivning ;-)

På senare tid har jag och Luran blivit grymt bortskämda, vi har nämligen hittat något spännande i brevlådan varje dag denna vecka, så också idag!

Ett vackert paket från Inre stil med de två ägg jag vunnit kom nämligen idag. Ett stort tack! Just nu ligger de i min virkade skål, men tanken är att de ska utgöra en trio tillsammans med det ägg jag hade redan sedan tidigare. Något slags påskarrangemang skall ordnas på den silverbricka jag fyndade förra helgen när tid finns.





Även Luran fick sig något fint idag. Det var min faster som stickat en "pippi" tröja med tillhörande mössa och benvärmare till Luran, en liten docka hade hon dessutom skickat med! Sådant uppskattas törs jag lova!









MADE BY seLes



Vill du köpa en handgjord budskapsbräda eller receptbräda som jag gjort?
(Ni hittar ett urval av brädor i ett antal inlägg som återfinns i kategorin pyssel i bloggens vänstra spalt)

Har du frågor eller vill du beställa kontakta mig i så fall per e-post:
[email protected] 

Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes
med texten Home Sweet Home - då går du in här.



Petra säger

Hej! Vilken tur du har som får så mkt i din brevlåda =)

Ska vi byte en vecka?! Ha ha

Själv får man bara massa räkningar.

Va gulligt de va pippisetet. De lär hon bli sååå söt i!



lycka till nu imorgon på din "tjuvstart" på jobbet!

Hoppas att du mår bättre.



Stora kramar från oss

2009-03-26 @ 20:42:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Fiii säger

Hej.. orkar du göra mig en jättetjänst som fkt inte e jobbig?? :P (och dig själv) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191211 det är helt gratis, tar typ 1 minut o de skickar INTE reklammail.. Välj själv om du vill vara aktiv eller Ej!!!!! När du reggar dig får du 50 poäng.... När du samlat ihop 400 poäng får du ett presentkort på H&M, Kicks eller Nelly.com hemskickat (du väljer själv)

2009-03-26 @ 20:42:44
Petra säger

Äggen va oxå super fina förresten.

Kram

2009-03-26 @ 20:42:50
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Nina säger

Skit fint! Det är ju bra att man har någon som kan sticka åt ens barn!

Min mamma stckar det mesta som tur är!

Själv vet ja knappt va en avig eller rät maska är =p

2009-03-26 @ 20:43:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
sanna säger

Oj vad sött! Då skulle hon passa ihop med oss ju =)



Äggen var verkligen speciell..

2009-03-27 @ 08:35:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: