Smulan


Ja, på bilden ovan var Luran sannerligen en liten hjälplös tårtsmula...
Inte kunde man tro då att hon lite drygt ett år senare skulle vara stora damen
 som går på förskolan Smulan! Vilken resa man gör som nybliven förälder det första året.
Så många stunder av lycka och glädje, men även fundringar, tvivel och rädsla.
Galet härligt!



Ps. Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes? Gå då in här. Ds.



Karin säger

Åh så söt! :)

2009-03-17 @ 08:44:57
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Moster Carol säger

Att följa med på eran resa brevid som "moster" är bara det helt underbart!!! Att få se hur Luran växer och gör framsteg, det gör både jag och morbror lyckliga. Luran sprider sådan glädje och kärlek!!! Det värmer när man ser henne!

Ha en underbar dag världens bästa Luramamma!!! ;-)

Kram Kram

2009-03-17 @ 09:04:22
Vendela säger

Ja, och resan det första året är ändå bara början på en väldigt lång resa :-) Det är verkligen spännande att följa ett barns utveckling :-)



KRam

2009-03-17 @ 09:05:42
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Petra säger

Åhh va söt! Ja de går så fort med de små.

Ja man känner sin ngt ensam nu när man e dålig.

Lillan ska ju som jag skrev sova hos sin pappa idag, men de va först och främst på grund av att hon blev så ledsen igår och ville stanna där.

Men sen igår kväll eller inatt så fick jag sånt dåligt samvete för detta. Kändes som jag bara lämnade henne. Hmm svårt att förklara. Men de kändes bättre efter att ha Pratat med mamma & M om de. Och sen i morse när hon vaknade så sa jag att kommer du ihåg att du ska sova hos pappa inatt. DÅ hoppade hon upp och ner i sin säng och skrek - pappa pappa pappa

Då kändes de rätt igen.

Ja de hade varit underbart att ha M här nu.

Hade känts tryggt.



TAck för alla fina ord.

de värmer ska du veta.



Kram

2009-03-17 @ 09:23:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Nina säger

Åh så liten hon va! Go plutt =)

Hoppas du får en bra dag i solen!

Idag måste dammsugaren fram här!

Folk kan ju inte ta sig in hit snart!

Ska försöka få liv i Sam så vi kan gå ut och gå först!



Kram kram

2009-03-17 @ 10:23:45
URL: http://ninuz.blogg.se/
Ingela säger

Ja, visst är det precis så som du skriver. man går igenom hela registret =)

En sån liten och söt tårtsmula ;-)

Kram Ingela

2009-03-17 @ 11:00:16
URL: http://ingelalala.blogspot.com
sanna säger

Men fin hon var lilla prinsessan =) Hon bara för söt..



Det blev inge bra besked vännen.. De hade satt sig i både skelettet i ryggen och i själva bröstbenet..

Jag försöker verkligen vara stark.



Therese om du inte har för mycket att göra? skulle jag kunna få skicka ett arbete på mail till dig senare inte nu alltså? om du kanske kunde ta dig tid att läsa och säga vad du tycker.



Jag behöver hjälp det är för mycket i skolan som jag ligger efter med och jag har inte råd att lämna in ett uppgift som inte är okey.



Säg till om det inte finns tid, det är helt okey..

Jag har ju tid på mig, men är osäker på mycket..



Hoppas du får en fin dag idag vännen...



Kramar om

2009-03-17 @ 11:15:28
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Marianne säger

Ja det är så sant! Det finaste man får vara med om i livet, den största "vinsten", det finns inget bättre än att få ett barn!

Tänk att de var sååå små för såå kort tid sedan... önskar man kunde pausa tiden emellanåt, spola tillbaka ibland. Men de är väl därför det är så värdefullt och så viktigt att ta till vara på, den korta underbara tiden. Tur att alla åldrar har sin tjusning!

Ha en fin daG!!

2009-03-17 @ 12:31:06
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Faster A säger

Tideb går sååå fort!! Nu är hon stora damen=) kram kram

2009-03-17 @ 13:09:07
Jenny säger

åh lilla pyret, va sött! Som jag nyss skrev i Ninas blogg så går tiden skrämmande fort! :)



Tack kära ragge för komplimangen! ;) hihi



Hoppas allt är bra hos er!

Här skiner solen - äntligen! :)

Kramar

2009-03-17 @ 14:22:56
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: