Till Luran?



Jag tävlar om en valfri t-shirt (pris 99kr, ord.199kr)  hos IdaandEmil i FiaOfSweden´s blogg.

Tävla HÄR! du med.

Tänk er så glad Luran skulle bli om hon fick en "voffe" tröja!
Håll tummarna för oss den 30/3 då tävlingen avslutas.






Jag tävlar om en IdaT regnjacka från
kullerbyttanbarnkläder i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!

Tävlingen avslutas den 30:e mars kl. 20.00





Jag tävlar om ett presentkort a´ 300:- på barnshoppingbloggen, i samarbete med Barnvänligt!
Tävla här du med.
Vinnaren utses den 20 mars.



Karin säger

Tack detsamma! :)



Din Luran är också otroligt söt!



Kram!

2009-03-17 @ 12:17:06
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Nina säger

Hund tröjan skulle verkligen passa perfekt till Svea! Så den hoppas jag att ni vinner!



Usch då för rygg värk =(



Kanske du är hemma nu på eftermiddagen så vi kan komma och hämta å betala brädan??



Kram

2009-03-17 @ 13:12:11
URL: http://ninuz.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Hundtröjan är ju som gjord för min favvis tjej i 1-årsåldern, håller alla tummar som går för att ni ska vinna den.

Vilken go tårtsmula som är på bild, tänk att dom är så små och hjälplösa och ja vilken resa man gör som förälder särskilt första året när allt går så fort.

Hur vill du att jag ska betala brädorna?

får jag låna ditt foto och visa på min blogg hur fina brädorna är?

Dobby kommer att få se tjejbilder så han storknar bara jag har köpt kameran och lilla Luran kommer att få fullt upp med att klappa skärmen. Får mina tjejer kommer helt klart att bli fotomodeller när jag testar att fota med digitalkamera. Har bara lånat sådana kameror förrut. Har däremot en Minolta systemkamera men har ingen fungerande scanner längre. Allt håller på att gå sönder i detta hus men det är ju för att allt är köpt för ca 15 - 20 årsedan dock inte scannern.

Kan trösta dig med att det lär dröja innan man frivilligt sitter ute på balkongen och myser på en lammfäll med en kaffemugg i ena handen. Det var bara så att igår fick jag nog av yrande ljungblommor och dom där löven, så det blev pang bort med det.

Kramar Marie:)

2009-03-17 @ 13:30:20
URL: http://teklamrng.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: