Tips - Bettina Design



För er som redan upptäckt Bettina Design kan jag bara säga  - Grattis!
Ni som ännu inte har det, skynda er att besöka Bettina Johanssons blogg
där ni kan ta del av hennes otroligt fina och detaljrika illustrationer.

Bettina har en shop där man kan beställa unika målningar och tryck,
en perfekt present till den nyfödde, till dopet eller till andra minnesvärda tillfällen!

Själv är jag med i Bettinas vårtävling där man faktiskt kan vinna en unik
barnrumsakvarell utifrån egna önskemål, det ni!

För är det någon som skulle kunna fånga och tillika
göra Lurans personlighet rättvisa är det just Bettina.

Titta in och tävla du med om du också är sugen på
att hänga en äkta Bettina på just din vägg.
Vårtävlingen avslutas den 4 april.

Själv ska jag i mina drömmar börja fantisera om Lurans personliga tavla...
Vad den skulle innehålla? Massor med "voffar" såklar! :-)



Bettina säger

Å, fint! Tack för den fina reklamen!

Kanon...!

2009-03-16 @ 11:08:34
URL: http://www.bettinadesign.blogspot.com
Mari Malm säger

Hon har verkligen fina målningar, såg henne första gången på Styleroom....



Får väl hålla tummarna för dej som vanligt då....du tävlar ju hej vilt.



Kram och ha en härlig dag!!

2009-03-16 @ 11:46:47
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Nina säger

Ja hennes tavlor är jätte fina! Skulle haft en till Sam oxå! Men vinna en lär man knappast göra =p

2009-03-16 @ 12:02:05
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: