Vinnande sötsaker


Foto: Privat


Foto: Privat

Vet ni vad som fanns i min brevlåda? Jo, dessa små söta cupcakes läpplgansen som jag vann hos Therez. De var bedårande söta, och de passade perfekt på mitt mini tårtfat som jag fyndade för 6,50 kr på rean hos Agas El & Hem här i Dorotea för en tid sedan. Jag ångrar bittert att jag inte köpte 5 till, tänk er så fint det hade varit att få duka upp till exempel en efterrätt på dessa små minifat...




Haklappen ovan med fem myror är fler än fyra elefanter är en annan söt liten sak som jag och Luran vunnit. Detta var väl det finaste tröstpris man kan tänka sig?! Jag gillar nämligen fem myror serien skarpt. Så ett stort tack Lina men den mysiga bloggen Ninninusens - titta in hos henne om ni inte redan gjort det!

Nu var det meningen att jag skulle lägga in en bild Luran som onekligen är sötsaken med stort S i mitt liv, men eftersom hon anser att klockan kvart i sex en lördagsmorgon är en ypperlig tid för att kliva upp och äta sin gröt och sedan dra igång att busa för fullt så har den lilla damen lite jobb kvar innan hon charmat mig och den tidiga morgonen är fölåten... Därför blir det inget kort nu, men med all säkerhet senare ;-)

Men å andra sidan får man kanske lite gjort nu när man är uppe med tuppen. Mitt lilla plåtfat ska få en omgång till med sprayfärg + att jag funderar - rättelse - måste ta tag i röran nere i bastun och gillestugan. Jag kan nog göra en hel del fynd där, för i ärlighetens namn har jag nu nästan glömt vad jag packat ner i alla flyttkartongerna. Spännande!

Och kanske kan vi inviga bastun redan ikväll?!


Hoppas ni får en fin dag!

KRAM

Therese & Luran



Ps. Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes? Gå då in här. Ds.



Karin säger

Gud så söta dom små godbitarna var på det lilla tårtfatet! :)

2009-03-07 @ 07:46:39
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Karin säger

Ja jättesöta :)



Mmm, den första som jag såg igår var ju den bästa film jag sett. Till och med högre än mina förväntningar. Jag har ju heller inte läst böckerna, har du? :)



Trevlig helg till er också, kram! :)

2009-03-07 @ 07:56:14
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Karin säger

Ja just det.. Jag förstår att du har höga förväntningar. Det hade till och med jag trots att jag inte ens läst böckerna. Men jag kan nästan garantera dig att du inte blir besviken :)



Kram!

2009-03-07 @ 08:12:12
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
sanna säger

Jätte fint vännen... Vet du vad jag kom på, jag har glömnt skivan till dig. Jag ber Mattias göra ordning den till dig. Skickar iväg den så fort som möjligt...



Du måste påmina mig för jag börjar bli senil =)

Kram

2009-03-07 @ 08:38:59
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Nina säger

Det va då inte dåligt tröstpris du vunnit =)

Oj vilken morgonpigg liten Luris ni hade till morgonen. Sam sover fortfarande =)



Ha en trevlig dag med rensningen. Själv ska man ut på promenad!



Kram

2009-03-07 @ 09:28:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Anonym säger

TACK snälla goa underbara dig för den fina saken som låg i min brevlåda igår när jag kom hem. Jag är överlycklig, bara så att du vet.

Uppsatsen??? Jo jag vet ju vad jag ska göra med all tid. Men ärligt talat så känns det ganska så bra.

Må så gott och kram på dig min vän.

2009-03-07 @ 10:05:00
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Ingela säger

Vilka fian priser du vunnit! På nåt konstigt vis känns det lite bättre att veta att det är fler än jag som är uppe i ottan =)

Kram Ingela

2009-03-07 @ 13:46:09
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Tekla maräng säger

Hur går det med bastu renset blir det bastu i helgen?

Är det läppglans allihopa? Så fina verkligen gulligt där på kakfatet.

Ser fram emot mera Luran bilder, gosingen. Fast jag förstår ditt fotostopp klockan sex på morgonen, men dom är ju pigga så dom små liven. Fast inte en annan.

Trevlig helg, Kram Marie:)

2009-03-07 @ 14:05:30
Nina säger

Haha, det är ju helt otroligt att jag oxå har lyckats vinna nått! Å det som va så många som tävlade! Nu är jag glad =)

Såg att ni gick förbi för en stund sen. Är ju jätte härligt ute!



Kram kram

2009-03-07 @ 14:35:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Maggan säger

Önskar jag kunde säga att det fanns några fat kvar... men efter en trög start så försvann de fort sm bara den efter att jag skrivit en liten lapp att de var perfekta till praliner s,

Just det ja, har hittat glasklockor, kommer att beställas till butken!

2009-03-09 @ 21:31:30
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: