Julswapp - till min hemliga vän




Nu har jag fått mig en hemlig vän tilldelad i Julhusets Julswapp
som jag förhoppningsvis ska lyckas att överaska med
en klapp i början av december. Jag har snokat runt i hennes blogg (ja,
att det är en kvinna kan jag nog avslöja) och tror mig ana vad hon gillar.
En liten present är redan beställd, och två andra redan inköpta.
 Ett passande rim till klappen håller också på att växa fram...

Jag tänkte vara hygglig och hjälpa min hemliga vän
om den mot förmodan inte tycker sig veta vad jag
gillar/ogillar
genom att titta i min blogg.

Jag gillar sådant som doftar gott,
tex doftljus och doftpåsar.

Handsytt/virkat/stickat/broderat är
inte heller dumt!

Jag är både en kaffe och te drickare.

Vitt, zink och spets är aldrig fel.

Är svag för choklad, dock ej
med nötter då jag är allergisk.

Ja, bloggens namn Sockenvägens Söta
säger nog allt - det som är sött för så väl
öga som gom faller mig i smaken!



Dagens tävlingstips:



Titta in hos Fru Sätterlund och var med i hennes utlottning!
Den avslutas den 9 november.

* * *

Eller anmäl er till min lilla jultävling om ni ännu inte gjort det!
Det gör ni HÄR.




Nina säger

Spännande det där. Inte en dum idé det där med en julswap =)

Jo det är bättre med mig idag!

Som tur är för jag har hur mycket som helst att göra. Men tar man fasen inte från datorn idag!

Kanske man ska stänga ner den så jag får nått gjort =p Jag hoppas då att du blir piggare fort! Det är ju verdervärdigt att vara sjuk. Och skit i allt som ska göras. Du ska VILA och ha det så bra som du nu kan ha det!

Kramar!

2009-11-05 @ 12:39:48
URL: http://ninuz.blogg.se/
yasmine modell & blivande mamma säger

åh tack det låter kanon mums det. jag ska nog göra lax idag tror jag allafall hehe.

men nu ska jag frosta ur frysen blääää...

kraaam söt

2009-11-05 @ 13:14:16
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Emma säger

Hoppas du vinner burkarna, köpte dem i fjol och jag är såå nöjd med dem

kramiz

2009-11-05 @ 16:55:06
URL: http://liljan.blogg.se/
Mamma Russin säger

hej gumman...



om jag skulle varit din hemlige vän skulle jag veta precis vad jag skulle köpa till dig vännen..:) men nu är jag ju inte det.. men det ska bli så roligt och se vad du får sedan...



här har stina feber idag med.. rätt pigg och glad för det så det är ju tur.. :)



ha en toppen dag vännen, kramar

2009-11-06 @ 10:36:27
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: