Novemberutmaningen - vecka 4




Så var den fjärde och sista veckan i novemberutmaningen - "använd det du har"
avklarad. Tack Bea säger jag bara för att du dragit igång detta, den fick i varje
fall mig att ta tag i en hel del oavslutade projekt här hemma...

Det har dessutom har det varit jätte roligt att tassa runt hos alla de övriga som också
antagit utmaningen och sett vad de har gjort för olika saker. Snacka om att
kreativiteten och påhittigheten flödat! Jag har fått en mängd idéer, tips och
inspiration
till kommande projekt kan jag meddela.

Vad åstadkom jag då denna sista vecka av utmaningen?

Först ut var några tändsticksaskar som jag gjorde i samband med den pysselkväll
vi hade här på Sockenvägen. De gjordes enbart av sådant som redan fanns här
hemma i mina lådor + av spillet av Malin och Ninas strutar. Verkligen ett
"använd det du har" ihopkok :-)







Det största om mest omfattande av de projekt jag gjort under
dessa veckor blev till sist också äntligen färdigt - barnsängen:







Och när jag ändå målade om barnsängen så fick även den furufärgade brevlådan
också bli vit. Den är dock ännu ej uppsatt, så den kan jag nog inte klämma in
som ett projekt inom ramen för denna utmaning...

Men summa sumarum är ändock att november varit ovanligt produktiv!

Tack Bea och alla mina "medpysslerskor" för massor
av inspiration och smittande kreativitet ♥




Bea säger

Du har varit enormt flitig måste jag säga. Roligt att se det du skapat fram.



Sängen blev jättefin och vimpeln passar ju finfint ovanför sängen.



Jag blev också sugen på att klä in tändsticksaskar nu ju....på tal om inspiration! ;-)



Kram Bea

2009-12-01 @ 17:12:40
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: