Skit...





...snyggt tycker jag att det är med bokstäver. Senaste tillskottet här
hemma blev WC till min lilla hylla på toaletten.

Jag har dock ytterligare ett ord som jag gärna skulle vilja ha,
så jag måste nog besöka AGAs och se vad som finns kvar av
bokstäverna. De har dessutom fått hem vackra kulor i fattigmanssilver
samt en sändning från Different Design i vitt har en fågel viskat i mitt öra.

Men det bästa av allt, jag har vunnit en bakbok "Bakgrunder" som
jag ska hämta ut i butiken - passar ju bra så här i julebakstider :-)
Tack!



 

 




Anne säger

Åh var får du alla dina coola ideér ifrån?

Du borde ha en egen liten inredningsbutik ;)

Ha det bäst! Kram

2009-11-27 @ 12:34:28
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Mamma Russin säger

hej min vän...



nu har jag läst ikapp lite här hos dig..:) är lillan sjuk? men stackars.. :( hoppas hon snart blir pigg igen..:)



stora kramar från mig..

2009-11-28 @ 21:57:16
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: