Tårta!



Tävla hos Erica, avslutas den 8 november.

Och på temat tårta kan jag avslöja att jag varit på en Tupperware visning
ikväll och är just en tårtförvaring rikare. En ostkupa slank också med av bara farten!

Inte nog med det, när spenderbyxorna ändå var på så slog jag och
mannen till på en Acta Graco med bas till Fröet, mannen är i detta
nu och inspekterar den, då den skulle vara i nyskick torde
det bli affär. Skönt att ha den biten avklarad!

Själv siktar jag på en dusch och sedan ska jag krypa ner
i sängen och bläddra i Allt i Hemmet Julspecial.

Något pysslande har det inte blivit idag, men grannen har varit över med
en snygg förvaringsburk - för vad får ni se senare...


Ps. Har ni inte anmält er till min jultävling ännu,
gör det HÄR. Ds.






Anonym säger

Bästa bilstolen med bas :)

Vi hade oxå en sån i grått och rött till Bambi :)



2009-11-03 @ 08:51:21
Lovisa säger

Å man får sån julfeeling på din blogg !! härligt !!!



Å vet du nu snart så blir det nog låtsats tårtor som vi pratade om tidigare det e såååå dyrt att köpa bottnar men har hittat ett företag som kan skära ut dom åt mig trodde dom betydligt billligare..

så nu håller jag tummarna jag ska väl få nå prov

2009-11-05 @ 06:54:57
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: