En körig morgon?

Vi kan ju alla klaga på att vi har det körigt om morgonen, men titta in och läs om Margrets morgon så lovar jag att just din morgon ter sig tämligen slätstruken! ;-)

Min morgon fick sig i alla fall en bra start då jag rattade bilen till jobbet. I vanlig ordning var det P3:s Morgonpasset som stod för underhållningen, och idag var det extra bra för idag ringde Solifer Polar gänget från Dorotea in med Marcus i spetsen och önskade musik. Tack för Metallica låten, och påminnelsen om att se över skotern i helgen! För vem vet när snön behagar komma?! Det kan gå fortare än man tror...




Och ett stort tack Mamma Russin för kakan!
Luran bakade för fullt igår...

Hoppas ni får en fin dag!

KRAM
Therese




Mamma Russin säger

god morgon..:)



men det är ju strålande.. kul att ni gillade kakan..

ha en toppen dag, kramar

2009-09-24 @ 07:43:17
URL: http://enburkrussin.se
Maria säger

God morgon!! Det är SÅ skönt när morgonen flyter på smidigt...jag blir på så mycket bättre humör hela dagen när morgonen är bra=)

Hoppas du får en skön dag nu ska jag vagga till dagis med barnen och sn blir det målning i garaget...;-)

Kramen

2009-09-24 @ 08:23:29
URL: http://cupcake.blogg.se/
sara säger

God morgon

Här hemma blir det snart ändring på de slöa morgnarna. Fr.om nästa vecka är det slut på nattarbete för min del. Nackdelen är helt klart de tidiga morgnarna istället ;) Börjar då sju, men som tur är så är barnen så pass stora att man slipper tidiga lämningar på dagis och fritids. Men i långa loppet tror jag detta kommer bli mycket bättre för mig. Men när ska jag hinna med att blogga?? :) :)

Ha en fin dag min goa bloggvän

2009-09-24 @ 09:53:02
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: