Pyssel

Så här inför hösten och inte minst inför jul vaknar min pysseliver. Och i helgen som var tog jag och beställde lite saker från Panduro Hobby. Griffeltavlfärg, trähjärtan, bokmärken som ser ut som gamla fotografier, spets med lim på baksidan, vackra papper och lite annat smått och gott inför kommande pysselkvällar.

Jag tänkte göra lite vackra tändsticksaskar och en variant av adventskalender.

Dessutom blir det nog en hel del julbrädor med texter så som X-mas + nypa med plats för julkort, Här finns bara snälla barn + nypa för foton eller liknande samt naturligtvis receptbrädor på jultema.




Denna bild har jag sparat i min inspirationsmapp,
den hittade jag för något år sedan hos
I mitt paradis - en underbar blogg!




Nina säger

Ja det går inte beskriva hur underbart det va att få känna dom första sparkarna. Skulle ha kunnat legat med handen på hennes mage hur länge som helst =) Hoppas LG får känns dom när han kommer hem!



Oj va saffrans kakan såg god ut!

Men jag väntar med julbaket till i november iaf!



Fy vilket piss väder =(

KRAM!

2009-09-22 @ 12:49:39
URL: http://ninuz.blogg.se/
cecce säger

Vad du är duktig som pysslar så mycket! Önskar ibland jag var bättre på det.

Tack för din kommentar!

Vill verkligen få tid att göra det jag tycker är roligt och mår bra av. Skala bort lite av alla "måsten".

Just nu funderar jag mycket på vad jag kan göra för att få balans i livet.



Hoppas du har en fin dag!

2009-09-22 @ 13:39:46
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Halloj!

Kul att man kan glädja din morgon fika stund!

Dvd med Leilas jul har du sett den? och var det några bra tips iden?

Jodå jag längtar lite till jul men först håller jag på att smällt att det är höstdagjämning idag och att jag snart ska göra höst fint på min balkong.

Panduro ska öppna en ny butik nära mig så jag väntar med stor förtjusning på att dom ska öppna nu någon gång i oktober, då ska det shoppas loss till pyssel. (Hoppas bara att det man vill ha finns inne) Kramar Marie:)

2009-09-22 @ 13:40:33
Therése säger

Åh, den där brädan var väl för underbar!

Känner också lust för att pyssla, men jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till bara, får väl prioritera om lite med tiden (och alla måsten) helt enkelt ;-)

Kram Therése

2009-09-22 @ 17:58:29
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
lolla säger

du är riktigt pysselsugen nu märker jag..hihi..

Jag har åxå kollat runt i panduro men kan liksom inte bestämma mig vill ha så mycket...

Kan tänka mig att dina julbrädor blir kanonfina, du som har så fifina ideer...

kramar lolla

2009-09-22 @ 20:13:51
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: