Sprickor och torra fötter

Blan det äckligaste jag vet är (som jag tidigare också nämnt) fötter. Särskilt andras fötter, men mina egna kvalar också starkt in då jag är gravid. För när jag är gravid får jag jätte fula fötter. Det blir torra och så får jag djupa sprickor som blöder och gör dj-vligt ont.

 I samband med min fotbehandlingLilla Ängla SPA för ett par veckor sedan köpte jag emellertid ett fotbalsam, Kerstin Florians SPA BODY Kräuter Fuss Balm. Dyrt som stryk, men det kvittar då jag inom loppet av en vecka fick babymjuka fötter utan vare sig sprickor eller förhårdnader. Detta utan att behöva slipa eller på annat sätt trilskas med fötterna. Det enda jag gjort är att smörja in fötterna på kvällen då jag gått till sängs. Helt fantastiskt! Ett annat stort plus är dess doft, en blandning av menthol, eucalyptus, tall, lavendel och rosmarin

Så är det fler som liksom jag dras med torra fötter med självsprickor - pröva Kerstin Florians SPA BODY Kräuter Fuss Balm!


Dagens tävlingstips:

demoninthedark

 




sanna säger

Samma här jag hatar fötter.. de värsta jag vet. Förutom bebbisfötter då =)



Kramen

2009-09-03 @ 13:53:22
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Maria säger

Vet du att jag har fotfobi jag också!!! Jätte jobbigt när man jobbar på lassa där folk behöver hjälp med lite allt möjligt bla fötter...tur att det finns handskar!!

Kramen

2009-09-03 @ 14:56:11
URL: http://cupcake.blogg.se/
unique säger

Jag har verkligen fotfobi, men tvingas röra vid dem dagligen. Jag lägger nämligen upp jeans på mitt jobb och då måste jag vika upp och nåla. Tänk nu när det varit sommar. Precis i början av graviditeten höll det på att ta kål på mig =)

2009-09-03 @ 18:00:20
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: