Svampigt



Jag kunde inte motstå Romper Svamp när jag såg den under nyheter hos Russinet.
Coolaste suiten i höst med svampar i härliga färger på knallorange botten, kantad med brunt.
Tryckknappar i grenen, lång ärm och långa ben. Ekologisk bomull från svenska Duns. Jag älskar detta retro inspirerade och unisex mönster med svampar, och jag hoppas att även Luran kommer att göra det.

Och ni, glöm inte att släppa loss barnet inom er!
Jag skrattade gott åt saos som verkligen bjuder på sig själv :-)




Tekla Maräng säger

hähä jag har också råkat att hamna hos syster lycklig och alla nya julsaker, även Elsas hem hade en hel del när jag letade efter annat.

Aha man kan beställa Ernst julbok på cdon, den vill jag verkligen ha.

Jo när jag vet vilka barnen är så brukar jag handla för här kommer ca 20-25 ungar och ringer på så man har ju liksom inte pengar att köpa av alla och dom har ju hutlösa priser på grejerna.

Vad härligt med hjärtljuden ifrån den lilla godingen och spännande med Ultra ljudet i Lycksele.

Hu ja förstår att det var ajajaj när Luran visade plåstret. skulle nog bli svårt med fröken Luran med på jakt, när man ska vara tyst och stilla hon vill ju ha skoj och röra på sig.

Kramar Marie:)

2009-09-03 @ 13:44:23
sanna säger

Hej vännen! =) du är för go vännen min..



Jätte fin, de finns så mycket fint nu att man blir sjuk..



Kramar om

2009-09-03 @ 13:52:04
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Bus säger

Hej!

Tack för jättegoa ord hos mig <3

Jag tänkte på dig igår när jultidningarna kom i brevlådan, nu kan Luran börja planera, hi hi.

Det var mycket roligt i tidningen. Jag kommer nog att inhandla en hel del ;)

Tror inte att storebror i huset var så impad vad gäller att sälja jultidningar men som tur är så är det ju många andra som gör det.

Må så gott. "Höres" sen. Kram

2009-09-03 @ 14:02:27
Nina säger

Vilka coola kläder! Roligt med något annat än bara vanliga H&M kläder!

Brukar alltid köpa familjealmanackan av jultidningsförsäljarna. Å nått annat brukar ju oftast slinka med oxå! Nån julklapp så där...



Hoppas du har/haft en fin dag på jobbet!



Kramen damen

2009-09-03 @ 14:16:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Zandra säger

Läste vad du skrev i Anna-Saras blogg om att jaga med stor mage=)

Min dotten va också med både i magen och som liten Tyckte också det va svårt med kläder. Tyvärr fick jag folossning med min lille pojk så då jagade jag inte (tur han föddes på sommaren;-))

Fin blogg=)

/Zandra

2009-09-03 @ 14:17:46
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Speja säger

Härliga kläder på härlig kille! Gillar också!

2009-09-03 @ 14:27:42
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Smilla säger

ÅH så fina=) Passar ju bra i dessa svamptider ;)

2009-09-03 @ 14:45:43
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Maggan säger

Tack detsamma! Trevlig tur med sushi och god, varm soppa, trevligt sällskap och en del svamp! Ska plocka svamp i helgen med, så det är bäst att hämta upp svampkorgen s- tack! Jag har flera, men det går ju inte an att drälla dem runtomkring en sådär..

Synd att de inte har svamkläder för vuxna också... men det finns faktiskt snygga t-shirts på www.rivercottage.net. Där finns även söta väskor för barn m m. Diskreta är tröjorna i a f. TIdigare hade de mer. På www.rogersmushrooms.com kan man köpa bilder, få tips på recept m m, allt kring svamp.

2009-09-03 @ 16:27:54
URL: http://mims1.blogg.se/
Sanna - saos.blogg.se säger

Hehe tack för länkningen! :P jag skrattade som en galning själv när jag gjorde bilderna också. hehe... hade helt missat den där funktionen på min nya laptop nämligen tills då... :P



svar Tycker du? Tack så hemskt mycket! ^^ hehe. Ja mkt foton på bebis kommer det att bli, måste bara köpa mig ett bättre objektiv till systemkameran som klarar inomhusfotografering bättre, samt helst har lite vidvinkel att leka med och det jag vill ha går tuvärr lös på ca 4000 kronor :/ dyr hobby men vilken hobby är inte det höll jag på säga....

2009-09-03 @ 17:43:57
URL: http://saos.blogg.se/
Christina säger

Hej

Jag letar efter en kläning eller tröja med apor på som jag sett någonstans, vet du var man kan få tag på en sådan. Mitt barnbarn Isabell älskar sången om 5 små apor, så jag tänkte köpa en sådan till henne.

2009-09-03 @ 19:57:27
URL: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: