Award x 4


Den senaste tiden har jag fått ett gäng awarder från några goa
bloggerskor. Tusen tack! Det värmer verkligen ska ni veta ♥

Tack Annika, Therese, Hus nr 5, och Linns pyssel!

Då jag för inte allt för länge sedan berättat 7 saker om
mig själv så tänker jag passa på att slå ihop awarderna,
liiite fusk är tillåtet ;-)

7 saker var det då:

En sak som jag inte skulle klara mig utan på morgonen är kaffe.

Två underbara barn har jag...

...men skulle gärna ha tre innan jag är "klar" :-)

Fyra gånger har jag besökt Paris.

Fem på morgonen är alldeles för tidigt att stiga upp,
men tyvärr tycker inte Luran det :-/

Sex är en syssla som jag undrar hur man som
småbarnsförälder egentligen ska hinna med.
Jag börjar förstå varför begreppet "Bolibompasex"
myntades *fniss*.

Sju kilo minus skulle sitta fint :-)

Och då jag sett denna award/utmaning cirkulera i de
flesta bloggar väljer jag att inte skicka den vidare
till någon speciell
, utan den som vill och känner
sig manad får haka på!




Therese säger

Haha, fyndigt skrivet! Och vilken underbar bild! :)

Kram

2010-08-25 @ 21:04:43
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Jenni säger

Håller med här ovan, fyndigt! :-)



Jag är ingen tedrickare egentligen...brukar ge det någora försök men sedan glömmer jag bort teet.

Men Brunkullas röda te har jag provat innan och det gillar jag skarpt, lite mer smak på det tycker jag.



Kram igen!

2010-08-25 @ 22:07:22
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Anne säger

Det var sju intressanta saker om dig! Jag borde oxå ta tag i att skriva ner på bloggen men jag har ju så lite tid...

Stort grattis till ditt minus! Så skönt att det blev det eftersom du trodde att vågen skulle fara på andra hållet. Jag minns förra gången jag höll på med LCHF, då hade jag perioder då vågen stod stilla kanske är det så att du är på en platå just nu men du ska se att det snart tar fart igen!

Ha en fin dag vännen, KRAM

2010-08-26 @ 07:00:34
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
AnnikaS säger

Kul twist, du är alltid så påhittig! Tack för att du bjuder på dig själv.

kram Annika

2010-08-26 @ 07:04:34
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Russin säger

haha, hej vännen.. et var fyndigt skriver.. :) gillart.. :)



grattis till ditt minus gumman, det går bra för oss.. jag har mens på g snart och sväller sakta nu så jag frå troligtvis inte minus på söndag.. men man vet ju aldrig.. lever på hoppet..



så fint ni verkar att haft det uppe till fjälls.. :)



jag längtar så mycket nu ner till vår stuga i tiveden men det är mycket jobb nu.. men om ett par veckor kranske.. :)



kram kram

2010-08-26 @ 20:10:28
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: