Noel och vinnare




Hårdhänta barnfingrar gjorde processen kort
med min ljusmanchett av revlummer...

Men då fick jag ju en anledning att göra ett nytt
arrangemang
på min söta bricka från Blomster.






Enkelt ska det vara, så mitt batteridrivna vaxljus
från Wiks fick ett band omkring sig, samt några
kottar och en zinkfågel som sällskap.

På en pappersetikett från Panduro tryckte
jag noel, som betyder "födelse" på latin och syftar
till Kristi födelse, samt är franskans ord för jul.






Förutom att ha pysslat med detta har jag haft fullt upp
med att ordna era lotter i min utlottning.

Ett stort tack till er alla som varit med, det är helt otroligt
många fina nya bloggar jag hittat!

Och aldrig kunde jag tro att jag skulle få skriva så
många lotter...

Men nu är det gjort och vinnaren
får dessutom en hemlig "julbonus" med i paketet
då denna valde att länka.

Innan jag avslöjar VEM som vunnit, vill jag än en gång
passa på att tacka er alla som varit med och
uppmana er alla att följa era hjärtan på er
resa genom livet - då kommer ni utan tvekan
att hamna rätt!

Den som vinner brädan "follow your heart"
som ständig påminnelse att lyssna till sitt hjärta
är - tadaa- ingen mindre än Lena!

Grattis!

Maila mig din hemadress
så lägger jag ditt paket på lådan
så snart jag kan :-)

[email protected]






Ni som gick lottlösa - misströsta inte!

Vässa istället pennan och börja klura på
passande julklappsrim till söta smycken...

För inom kort kommer en ny tävling där ni kan
vinna valfritt smycke HÄR.

Kul va?!

Och ni som ännu inte anmält er i tävlingen
nedan
borde passa på då den avslutas
den 5 december ;-)






Anmäl dig gärna i min tävling
där du kan vinna en produkt
till ett värde av 200 kr!

Rabattkoden lurans ger er dessutom 5% rabatt!




Sist men inte minst får ni gärna rösta
mina "Bibelstjärnor" i ICA:s pysseltävling :-)

Rösta HÄR i så fall!

TACK



En riktig god natt önskar jag er alla som orkat
läsa detta lååånga inlägg!

KRAM







carola säger

åh så fint du gjort..

Grattis till vinnaren av din vackra bräda..



Hoppas allt är bra i norr, här är det kallt.

Desto skönare att mysa inom hus.

Gillar vintern jag, det är min tid.

kramisar

2010-12-02 @ 00:41:33
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Iréne säger

Nu har jag röstat på dina stjärnor!

Jag gillar ju din adventsgrupp i hjärtat jättemycket oxå!



Stort grattis till vinnaren!

Tack för trevlig tävling, Therese!



Å tack för tävlingsguidningen! ;-)

Jag ska nappa på erbj!



Suss gott!

Kram! Iréne

2010-12-02 @ 01:06:12
URL: http://allheavenandearth.blogspot.com
lolla säger

hejsan

ojoj vad du hinner med att dona på du vännen

just nu skulle jag gärna flytta in hos dig i allt julmyset.

det är härligt för dina barn att få uppleva detta.

klart jag ska rösta på dig hos ICA,du är juh den bästa i världen på pyssel...men vänta du näsat år när vi inte har köks stök ska jag det nog pysslas här åxå...hahaha

kram lolla

2010-12-02 @ 06:29:31
URL: http://lollashus.blogg.se/
hemma Hos Bus säger

Grattis till Lena!!! Lite avis faktiskt, skojar bara ;P

Vilket fint pyssel. Jag gillar ju zink så den där diggade jag skarpt. Nu ska jag in å rösta igen sedan blir der jobb å sedan ledig hela helgen. Stora kramen till er.

2010-12-02 @ 07:49:31
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Agneta säger

Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin utlottning

Kram Agneta

2010-12-02 @ 16:43:51
Carina säger

Tack för en fin tävling och grattis till Lena!

Kram

2010-12-02 @ 20:32:37
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: