Avanna - nu även som armband!





Jag har sedan länge varit väldigt svag för Annas egen designade tryck som hon säljer i den egna kollektionen Avanna (har ett flertal toppar och linnen), och jag har följt hennes blogg Garderobsgrubbel & Byråbekymmer en längre tid.

Nu har Anna startat en tävling där du kan vinna ett snyggt armband OCH ett presentkort värt 200 kr att shoppa för hos Superior by JFR. Det roliga är att det är Avannas storsäljare "Today I´m wearing this" tryck som pryder armbandet.

 Humanity armband i all ära, men detta är det armband jag suktar mest efter för tillfället...

Tävlingen avslutas 17/1 kl. 21.00

Håll tummarna för mig, ok? ♥




Therese säger

Håller tummarna så hårt jag kan!

Kram

2010-01-15 @ 16:02:01
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger

tack för att du är ett stöttande "fan" och att du deltar.

Det värmer att du gillar det jag gör och köpt grejer jag gjort!

MAssor av kramar!

2010-01-15 @ 19:53:43
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: