REA seLes - passa på!




Nu när pysselrummet ska tömmas och iordningställas inför Fröets ankoms så tänker jag passa på att
rea ut de brädor och skyltar som är kvar sedan jag varit på barnmässa och marknad.

Jag kommer inte att trycka några ny brädor på ett tag för försäljning, varken receptbrädor eller andra,
så passa på - kanske finns det en bräda som passar just dig?!



Dessa brädor finns kvar:

1. Vår ögonsten + stor tränypa (2 ex finns!) Ett ex kvar!
2. Det bästa vi gjort + 2 små rosa nypor
3. Våra ögonstenar + 3 små guldnypor
4. Vår lilla prinsessa + prinsessfigur och liten rosa nypa
5. Fånga dagen + stor rosa fjäril

Brädorna ovan hör till de större jag har i mitt sortiment,
ordinarie pris har varit 120-150 kr st.


NU 60 kr (+ ev frakt)



* * *

6. Mirakel + stort keramikhjärta
7. Ljuva sommar + vit fjäril med silver och strassdetaljer
8. V som i vänskap - en vit ram med tryck obs!
9. You are loved + litet keramikhjärta
10. Liggande bräda med texten LYCKA + bullig och gullig nyckelpiga
11. I daggkåpans blad samlas ÄNGLARNAS tårar


Brädorna ovan är stoleksmässigt "mittimellan" i mitt sortiment,
ordinarie pris har varit 100-80 kr st.

NU 40 kr (+ ev frakt)



* * *

12. My prince + liten nypa med mus och hjärta med texten love
13. Farmors älskling
14. Mammas lilla groda + liten groda
15. Skylt God Jul
16. Posse est velle (inget är omöjligt)
17. Vändbar mini bräda med LYCKA på ena sidan och Carpe Diem på den andra
18. Gör som havet våga + liten lila keramikbåt


Brädorna ovan är stoleksmässigt de minsta i mitt sortiment,
ordinarie pris har varit 60-80 kr st.

NU 20 kr (+ ev frakt)



VILL DU KÖPA?
Hör då av dig till mig i en kommentar nedan,
eller ännu hellre per mail till [email protected]!


Först till kvarn...


PS. I kategorin Made by seLes till vänster i bloggen
återfinns bilder på flertalet av brädorna ovan,
titta in där om ni är nyfikna på hur de ser ut - på begärna kan
jag även skicka bilder. DS




* * *


Eller lita till er tur och var med i min tävling där Ni kan vinna en budskapsbräda med
en vindpinad nypa på för att fästa ett kort endera på er Ögonsten eller
på er Busunge - tävlingen hittar Ni HÄR.











Linruz säger

Hej vänne känns som länge sen jag kikade in nu.

Ligger verkligen efter med ´bloggandet.

Hoppas allt är bra med er.

Kram Lina

2010-01-18 @ 09:13:58
URL: http://www.linruz.se
Therese säger

Hej gumman! Väldigt nyfiken på flera av dom, men framför allt på vår Ögonsten. Kan man få se en bild på den. Vill nog köpa :)

Kramar

2010-01-18 @ 09:25:26
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/
Therese säger

Haha, ja där ser man :) Då vill jag ha den :)

Kramiz

2010-01-18 @ 09:53:50
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/
Hemlängtan säger

Hej vännen! Hur är det med dig? Börjar det kännas att dagen D närmar sig? Vad säger Luran, förstår hon vad som är på g?

Fina brädor!

Kram Jenny

2010-01-18 @ 10:05:28
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Malin säger

Det kan jag göra det. Haka på Nina och Sam någon dag =) Så kan vi allt slå ihjäl lite tid tillsammans ;)

Hoppas allt är bra med er idag. Själv ska jag ta och titta på reprisen av Köping gänget på datorn, när jag totalt glömde bort det igår kväll =(

Massor med kramar till er på Sockenvägen!!!

2010-01-18 @ 12:33:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Lillan säger

paxar mammas lilla groda om den är kvar:)

2010-01-20 @ 01:42:14
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Lovisa säger

Jag skulle gärna köpa den med ljuva sommar å fjärilen om den finns kvar än ?????



Visst börjar du trycka sen igen ????

2010-04-18 @ 09:06:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: