Napp som napp?!










Hm... Hur tänkte vi här?!
Luran ska ju sluta med napp :-P

I dag skrivs servitutsavtal, röding gravas
och däremellan trycks lite brädor.

Barnen sover en power nap och mannen
och vovven är i skogen.

Vips så hamnade jag här ;-P

Datorberoendet är ett faktum...

Nej, dags att slita sig och ta och leta reda
mobilen som är borta. Undra just vart
Luran gömt den?!

Just nu ångrar jag grymt att jag
ställt in den på ljudlöst läge :-/

Ha en toppen dag!




Tekla Maräng säger

Ojojoj vad många inlägg jag har missat i denna sommarvärme men nu har jag läst ikapp mig.

Vad roligt att få se lite ifrån erat Paradis, förstår att ni trivs där för oj så vackert.

Så Luran vill vara kvar själv i stugan. Ser att hon badar och har det skönt. Ja du nästa år plaskar två godingar där.

Oj vilka olika brädor du har fixat till. Den med glasburken på var så härlig och din idé med provrör till blommor är inte alls dum. Snyggt.

Jo nog är man glömsk alltid så klädnypor med vidhängande uppmaning kan behövas.

Här håller jag på att rinna bort av svett och längtar efter lite regn och inte bara dom ynka dropparna vi har fått (ca ½mm).

Kramar Marie:)

2010-07-21 @ 14:38:27
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Sara säger

Har precis också tagit en powernap ;)

Är heöt slut idag av värmen. Vi var en kort runda på marknad och det tog knäcken på en gravid, haltande kvinna med foglossning :)

Hade gärna sugit lite på en sån där napp just nu och tröstat mig lite..hihi

Men nu ska jag ner till gatuköket och inhandla lite mat. Ingen som orkar laga middag idag ;)

Kram

2010-07-21 @ 18:50:28
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Russin säger

haha, ja hur tänkte ni där..?? hihi.. men så länge hon inte får börja använda denna nappen på natten så är den nog ok va? haha.. :)



grattis till servituten.. :)



KRAM

2010-07-21 @ 21:36:58
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: