En titt hos Jenny på Kråkered




Så var det dax för "En titt hos..." igen, detta är det sista inlägget i kategorin
innan jag tar ett litet sommaruppehåll med att besöka andra hem.

Men jag hoppas kunna återkomma med dessa "husesyner" till hösten
igen om tid och underlag finns, för att inte tala om intresse från er läsare?

I dag tänkte jag låta er titta in hos Jenny med bloggen Hemma på Kråkered.
En ljuvligt inspirerande blogg som jag följer med glädje.
Hemtrevnad är nyckelordet!






Ovan får ni en snek peak från Jennys sovrum.
Jag skulle sannerligen inte ha något emot
att krypa ner i dessa underbara sänkläder!

Inläggets översta bild visar på en byrå
i Jennys vardagsrum, härliga syrener
och en spegel är enkla men ack så
vackra detaljer.

Jenny skriver otroligt härliga inlägg,
så min rekommendation är att ni klickar
er till hennes blogg och lusläser den!

Ni hittar kategorier som hall, gästrum, kök, matrum,
vardagsrum och trädgård
(en ljuvlig sådan!).






Vidare har Jenny kategorier/etiketter
 så som loppisfynd, blocketfynd
och tradera vinster
.

Hur inspirerande som hellst!!!

Själv delar jag Jennys kärlek till bland annat skolplancher
och emaljerade föremål.

Så vad väntar ni på?!
Titta in och njut av en blogg och ett hem med ett verkligt ♥.


Ps. Var gärna med i min tävling om en Fjärilsbräda! Ds.





Nina med Tjorven i magen säger

Ja en shopping lista måste även jag knåpa ihop. Fast skulle tro att mamma kommer köpa det mesta idag. Jag inväntar med att handla tills Imorron då M är hemma. Ja jag hoppas oxå att det går bra hos Aina idag. Att vågen inte visar alltför stort plus :p Nej nu blire duschen. Har en små trött å grinig liten kille idag. Kram kram

2010-06-23 @ 08:51:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Jenny säger

Hej Vännen!

Typiskt att bilderna inte var i rätt format, bra att du hittade några iaf:) Tusen tack för fina ord om vårt hem o bloggen gulliga du!!



Ha nu en riktigt bra dag o en härlig midsommar!



Kraam Jenny

2010-06-23 @ 10:11:39
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
nadja säger

Ja, nog är det jobbigt alltid.. Men det går ju över, man får trösta sig med det då det känns som värst:)



Trevlig midsommar på er med! Blir ni hemma eller åker ni bort och firar?

2010-06-23 @ 11:05:15
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Mamma Russin säger

så fint, helt i min stil.. ska genast klicka mig in och hälsa på hos Jenny..:)



kramisar

2010-06-23 @ 11:59:36
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: