Sverige-klänning



”Fyra stycken vinner varsin Sverige-klänning hos Carolina – ta chansen du också”




Angelica E säger

Jag är redan med och tävlar hos Sessan och Prinsessan, men jag kanske skulle dubbla chansen :D De är verkligen för söta!!!



Hoppas att du får en strålande onsdag!



Kraaaaaaaaaaaam



Angelica

2010-06-09 @ 08:43:01
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Eva säger

Ja, det är typ lunarstorm för vuxna;) Dessutom är det lite av lågstadienivå när man oavsett ålder sitter och "pikar" människor med det ena eller det andra. Sånt är ju inte jag sånt stort fan av och lessnade rätt fort. Tycker facebook inte är till för sånt trams utan det är mer till för att kunna hålla kontakten med sina gamla klasskamrater osv. Nej, det var helt enkelt inget för mig faktiskt.

Tycker för övrigt att det är lika tramsigt att "pika" människor på bloggar. Åsikter måste man få ha, men alla kan ju tänka efter hur man framför dom, för ibland kan man läsa mellan raderna om VILKA människor dessa menar. Trams!

Ja, igår var jag nära bristningsgränsen när vi skulle ställa i ordning rummet. Det fattades en våd av tapet sen Markus tapetserade om det där rummet för över ett år sedan och när vi skulle smälla upp sista våden så såg jag att det var en enorm nyansskillnad mellan våderna så då fick jag ett smärre utbrott och gav fan i allt. Så idag ska vi handla nya tapeter och tapetsera om hela rummet. Sedan kan jag börja ställa i ordning;)Kort kanske kommer, om jag själv vart nöjd med rummet vill säga;) Skulle så gärna vilja fara och köpa det jag vill ha till rummet, men det får vänta tills man far någonstans.



Jisses vad långt inlägg det vart nu. haha. Du kanske förstår vad jag menar än om jag är rätt otydlig i mina förklaringar.

2010-06-09 @ 10:35:14
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Anne säger

Det är verkligen fint med sverigeklänning! Min Julia fick en när hon döptes för snart 15 år sedan. Den har både hon och Alma haft på sig och om ett par år är det Majas tur att få vara fin i den!

Hoppas att både Du och prinsen mår bättre idag?!

Ha en fin kväll, Kram

2010-06-09 @ 18:15:17
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: