Loppisfynd

 

Det hetaste inom shopping just nu är vintage och second-hand.

Vem vill inte ha chansen att vinna en otroligt
inspirerande guide som visar hur man kan göra
för att hitta egna guldkornloppisar och
i second-hand butikerna?!

Passa på att vara med i Lina Ks tävling som i samarbete med
 Karin Lindroos, lottar ut Karin Lindroos splitternya bok Loppisfynd.

Tävlingen hittar ni HÄR och den avslutas den 12 november.




♥ ♥ ♥






Anmäl dig gärna i min utlottning!







Louice säger

Loppisfynd är inte så dumt, är dock lite dålig på att komma iväg på loppis.

Ang julteet så fick jag det av en kompis, vet ej var det är köpt. Det innehåller; kanel, peppar, ingefära, nejlika och kardemumma. Det är mitt favoritte nummer ett. Såååå gott!

Hoppas du får en mysig dag!

Kramar

2010-11-04 @ 08:35:41
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
DONKEN- 2barnsmorsa 2be säger

massor julklappar till min mamma. höhö!

jag ska köpa lite fuskläder till våra köksstolar och klä om dem. Dynor i tyg är liksom inte hå¨llbart längre nu när vincent vill sitta på våra vanliga stolar. Tvätta en gång i veckan dessa dynor får man ju göra nu- smidigare o ha läder som man bara kan torka av sen. :P

hmm om man skulle tradera efter fuskläder. yeyy..



men du- det blev inge granris,(till ytterdörrens krans) för det glömde jag bort totaaaalt, när vi var där. dumma mig. :(

2010-11-04 @ 10:35:56
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: