Är det roliga över nu?




Hm... Mannens tur att jaga i dag.
Hur det gick ser ni här.

Neeej då, jag är inte bitter ;-P

Men det verkar som det roliga är över nu då mannens
jaktlag därmed skjutit fullt...

Jag får helt enkelt hoppas att det inte kommer mer snö,
och att den snö som kommit "sätter ihop" så jag
får ytterligare någon eller några jaktdagar
.

Å kikar ni riktigt, riktigt noga så står tamme tusan
örat på Bus!

Oavsett om det blir mer jakt eller ej kan vi
konstatera att Bus verkligen utvecklats
bra
denna hösten - jag längtar redan
till hösten 2011...



* * *





Var gärna med i min tävling i samarbete
med SUMOpix.









Johanna säger

Grattis till älgen & duktiga Bus! Ja, vi får hoppas du får några dagar till...

Kram

2010-10-25 @ 06:58:13
URL: http://skuggis.wordpress.com
cecce säger

Har nyss suttit och tittat på aldriga härliga bilder från Lurans spökkalas!! Så spökigt mysigt!! Å så mycket fint pyssel ni gjort!

Blir sugen på att ställa till med pökerier här hemma med:-)



Hoppas nu du får en fin ny vecka. Själv ska jag strax i väg till jobbet. Mormor kommer och passar Lillalullan då hon fortfarande inte är frisk!



Kramar!

2010-10-25 @ 07:08:17
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
hemma hos Bus säger

Visst synd öronen visslar A...

Trist att alla djur är i backen. Här är jakten oändlig. Jobbar idag, ska prova att ringa dig om det blir tid över. Lite mkt nu. Kram kram. <3

2010-10-25 @ 12:17:00
Miranda säger

Grattis o kul att det blev för hunden! Du kan ju alltid komma o testa lite fågeljakt ;o)

2010-10-26 @ 18:55:15
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: